ArKos Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Najpierw spuszczamy płyn chłodzący poprzez zdjęcie węża który jest w najniższym punkcie, oczywiście warto wlac nowy płyn jeśli spuszczany ma już swój wiek, następnie odkręcamy wszystkie opaski zaciskowe wszystkich weży które dochodzą do termostatu, odkręcamy śruby mocujące termostat, zdejmujemy przewód od czujnika i go wykręcamy, następnie wkręcamy w nowy termostat, zakładamy go z nową uszczelką ale dodatkowo można go uszczelnic silikonem odpornym na temperature, zakładamy i przykręcamy spowrotem wszystkie węże plus przewód od czujnika, jeśli któraś opaska zaciskowa budzi nasze obawy czy będzie trzymac to warto ją wymienic na nową, zalewamy płynem poprzez wlanie go do zbiorniczka wyrównoważającego, aby odpowietrzyc układ odkręcamy korek, zapalamy silnik i ustawiamy ogrzewanie na max żeby płyn mógł się dostac do nagrzewnicy i całego układu, następnie czekamy aż się otworzy termostat i włączy wentylator, gasimy silnik i uzupełniamy poziom. Autor: redzi http://forum.alfaclub.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=3025 Źródło: http://www.alfaclub.pl   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi