Skocz do zawartości

[silnik benzyna] Wymiana paska wielorowkowego Alfa 2,0 TS


ArKos

Rekomendowane odpowiedzi

Można to zrobic na dwa sposoby, pierwszy to podniesc maske i kluczem oczkowym 15 dostac się do napinacza, odciągnąc go i zsunąc pasek, ten sposób nie jest zbyt wygodny bo od góry ciężko do niego siegnąc, drugi sposób to od spodu auta, czyli zdejmujemy osłone silnika jeśli mamy i podnosimy auto lub korzystany z kanału jeśli mamy taką możliwosc, następnie kluczem oczkowym 15 odciągamy napinacz ( zaznaczony czerwoną strzałką ) do siebie czyli do przodu auta i w ten sposób mamy poluzowany pasek i możemy go zsunąc, teraz przy okazji można sprawdzic rolki prowadzące czy nie mają luzów, po założeniu paska warto sprawdzic czy dobrze to zrobiliśmy tzn. czy jest na wszystkich rolkach i czy jest dobrze ułożony, jeśli tak to odpalamy silnik i sprawdzamy, jeśli by się zdarzyło że nowy pasek piszczy są środki które redukują takie piski, oczywiście przyczyną piszczenie może byc zużyty napinacz i jego wymiana też jest łatwo bo wystarczy go odkręcic i wkrecic nowy, ogólnie sprawny napinacz powinnien stawiac Nam dosc mocny opór przy próbie jego odciągniecia, przed zdjęciem starego paska można sobie narysowac schemat jak był założony co Nas uchroni gdybyśmy zapomnieli jak to było wcześniej.

 

beztytuunyi.th.jpg

 

 

Autor: redzi http://forum.alfaclub.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=3025

Źródło: http://www.alfaclub.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania