ArKos Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Można to zrobic na dwa sposoby, pierwszy to podniesc maske i kluczem oczkowym 15 dostac się do napinacza, odciągnąc go i zsunąc pasek, ten sposób nie jest zbyt wygodny bo od góry ciężko do niego siegnąc, drugi sposób to od spodu auta, czyli zdejmujemy osłone silnika jeśli mamy i podnosimy auto lub korzystany z kanału jeśli mamy taką możliwosc, następnie kluczem oczkowym 15 odciągamy napinacz ( zaznaczony czerwoną strzałką ) do siebie czyli do przodu auta i w ten sposób mamy poluzowany pasek i możemy go zsunąc, teraz przy okazji można sprawdzic rolki prowadzące czy nie mają luzów, po założeniu paska warto sprawdzic czy dobrze to zrobiliśmy tzn. czy jest na wszystkich rolkach i czy jest dobrze ułożony, jeśli tak to odpalamy silnik i sprawdzamy, jeśli by się zdarzyło że nowy pasek piszczy są środki które redukują takie piski, oczywiście przyczyną piszczenie może byc zużyty napinacz i jego wymiana też jest łatwo bo wystarczy go odkręcic i wkrecic nowy, ogólnie sprawny napinacz powinnien stawiac Nam dosc mocny opór przy próbie jego odciągniecia, przed zdjęciem starego paska można sobie narysowac schemat jak był założony co Nas uchroni gdybyśmy zapomnieli jak to było wcześniej. Autor: redzi http://forum.alfaclub.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=3025 Źródło: http://www.alfaclub.pl   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/136-silnik-benzyna-wymiana-paska-wielorowkowego-alfa-20-ts/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi