Gość Wasyl Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Dzisiaj rano nie chciała buma zapalić, brata poprosiłem, żeby zaholował mnie do kumpla na kompa, ale z dwójki go odpaliłem... Pojechałem na uczelnię i po powrocie znowu dupa. po kilku chwilach wpadłem na pomysł, żeby czujniki popatrzeć - po odpięciu przepływki - odpalił, trochę kulał, ale jak się przełączył na gaz to malina chodził. Reasumując: - Z podłączoną przepływką pali raz na 20 odpaleń - Z odpiętą odpala - Przepływkę podmieniałem na sprawną, ale dzieje się to samo (100% sprawna, bo kumpel na niej jeździ...) Na kompie wyszła sobda lambda - ale przez sondę nie może nie odpalać... Na gaziorze chodzi malina, na benzynie kuleje i to tylko na odłączonej przepływce... Pozdrawiam i czekam na pomoc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1344-e34-bmw-535-m30-nie-odpala/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 wskazanie jest na okablowanie przepływki może tak jak w oplu sie dzieje czyli obłamały sie kabelki we wtyczce?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1344-e34-bmw-535-m30-nie-odpala/#findComment-6483 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ArKos, ale przy obłamanych kablach byłaby różnica, czy przepływka jest podłączona, czy nie? Bo teraz ma to znaczenie i na niepodłączonej jakoś tam pali   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1344-e34-bmw-535-m30-nie-odpala/#findComment-6484 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 może być bo: - mogą zwierać powodując fiksowanie ecu - jeden obłamany nie podaje sygnału do ecu ale ecu wie, że przepływka jest - zwara może powodować błędne podawanie informacji o ilości zassanego powietrza skutkiem czego nie pali bo bardzo bogato/bardzo biednie ma odpinasz przepływke i wie że jej nie ma, więc przyjmuje średnią wartość zapisaną w mapie zapłonu i zapala nierówno pracuje, bo to wartość średnia a nie optymalna   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1344-e34-bmw-535-m30-nie-odpala/#findComment-6487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ArKos, no ta, racja. A coś jeszcze przychodzi Ci do głowy? Jak nie, to jutro idę z bateryją, żarówką i sprawdzam...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1344-e34-bmw-535-m30-nie-odpala/#findComment-6488 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ja bym wziął multimetr, schemat i pojechał po kablach sprawdzając, czy od przepływki dochodzi wszystko do złącza ecu i czy zwary nie ma między nimi z żarówką to nie zdziałasz dużo, bo jedynie sprawdzisz, czy przepływka dostaje +12v i nic więcej a z bateryjką ostrożnie niektóre czujniki pracują na 5v niektóre na 12v a niektóre na 3,3v żebyś nie wykopcił czegoś   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1344-e34-bmw-535-m30-nie-odpala/#findComment-6489 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ArKos, nie wiem, chyba pijany powietrzem jestem, multimetrem oczywiście To idę szukać schematów   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1344-e34-bmw-535-m30-nie-odpala/#findComment-6490 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się