Gość junior Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Witajcie. Na wstępie przepraszam za założenie tematu tutaj ,ale nie wiem, gdzie go założyć. Mam pytanie do mechaników itp.fachowców,otóż mam klienta i nie wiem,ile wycenić moją pracę za zrobienie paru rzeczy. Chodzi mi o 1.Astra 2010 r-wymiana belki tylnej ,zmiana zacisków ,tarcz i piast na inne ,złożenie z dwóch jednego zacisku,odpowietrzenie układu ,wymiana linki hamulca ręcznego z wspawaniem zaczepów (ręczny elektryczny,belka przystosowana na zwykłą wajchę). 2.Audi S8 2009 r-rozebranie całego kufra,środka z wszystko oprócz podłogi łącznie z wymianą konsoli ,rozebranie całego przodu bez silnika i instalacji (zostaje tylko silnik z instalacją,myślę że strefy zgniotu wymienię bez wyciągania silnika chociaż może być ciężko),demontaż progów,nadkoli tarcz hamulcowych zacisków i potem ponowne złożenie po dostarczeniu nowych części do kupy. Mam nadzieję ,że ktoś mi podpowie ile za to zakrzyczeć ,żeby klient nie dostał zawału,chociaż już i tak go rozbieram. Pozdrawiam i oczekuję jakiś propozycji   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1312-rozebranie-i-z%C5%82o%C5%BCenie-auta/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 nie wiem,ile wycenić moją pracę za zrobienie paru rzeczy ziom, ale to zależy między innymi od: - regionu kraju - renomy zakładu - ruchu w interesie - kosztu materiałów dodatkowych (tych, które musisz kupić nowe, np spinki tapicerki itp) 1.Astra 2010 r-wymiana belki tylnej ,zmiana zacisków ,tarcz i piast na inne ,złożenie z dwóch jednego zacisku,odpowietrzenie układu ,wymiana linki hamulca ręcznego z wspawaniem zaczepów (ręczny elektryczny,belka przystosowana na zwykłą wajchę). ja bym ogolił jakieś 400-500zł 2.Audi S8 2009 r-rozebranie całego kufra,środka z wszystko oprócz podłogi łącznie z wymianą konsoli ,rozebranie całego przodu bez silnika i instalacji (zostaje tylko silnik z instalacją,myślę że strefy zgniotu wymienię bez wyciągania silnika chociaż może być ciężko),demontaż progów,nadkoli tarcz hamulcowych zacisków i potem ponowne złożenie po dostarczeniu nowych części do kupy. to już są tysiące zależnie od stopnia uszkodzenia auta, możesz sie nieźle wkopać - niekiedy po rozebraniu auta dopiero wyłazi ogrom roboty najprościej: zadzwoń do warsztatu jakiegoś i przez telefon uzyskaj ORIENTACYJNĄ kwotę za tego typu robotę odejmij ze 30-40% i możesz golić według mnie oczywiście zakładam że jesteś fachura i wiesz co robisz...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1312-rozebranie-i-z%C5%82o%C5%BCenie-auta/#findComment-6346 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junior Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 - regionu kraju-lubuskie - renomy zakładu -nie pierwsze auto klienta - ruchu w interesie - ogólnie czekam na nowe części - kosztu materiałów dodatkowych - brak,klient dostarcza co chcę a z tymi najprościej: zadzwoń do warsztatu jakiegoś i przez telefon uzyskaj ORIENTACYJNĄ to zaraz mówią , że muszą zobaczyć co i jak,a to odpada. ja myślałem że coś pomiędzy 5000 - 6000 zł to nie wiele ale nie wiem czy to nie przesada. [ Dodano: 2010-11-19, 19:46 ] Następne pytanie: Ile skasować,za wymianę koła pasowego w BMW 3 320d 2004,czekam na propozycje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1312-rozebranie-i-z%C5%82o%C5%BCenie-auta/#findComment-6347 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się