Skocz do zawartości

renault megane 2 1.5 dci 2003r rano nie odpala


Gość czapalechia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość czapalechia

jednak to nie zaworek zwrotny :( trace juz resztki cierpliwosci i ostatnie oszczednosci... Moze jednak ktos na tym forum mial podobny problem i moze pomoc???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość czapalechia

To jest nas wiecej , oznacza wiec ze problem jest globalny a nie jednostkowy. Szukalem zreszta na innych forach i pare podobnych tematow znalazlem lecz trop znika, zakladam ze komus udalo sie problem rozwiazac i nie raczyl sie pofatygowac z odpowiedzia. Auto odebralem z kolejnego warsztatu z ktorego nikt nie mial ochoty ani czasu sie tym zajmowac i problemu nie znalazl. Z tego co sie orientuje odlaczyl wszystkie przewody paliwowe i elektryczne od pompy na noc aby odizolowac pompe calkowcie, rano po podlaczeniu to samo...

 

[ Dodano: 2010-11-15, 08:45 ]

Byl na porzadnym komputerze w serwisie , po za drobnymi bledami typu sensor w kole nic powaznego nie pokazal, jak zapala sie "injection fault" pojawia sie wielki blad na listwie cisnieniowej co oznacza ze jest problem z cisnieniem lecz nie ma co sie dziwic skoro jest tam powietrze. Uszkodzenia mechanicznego komputer nie pokaze...

 

[ Dodano: 2010-11-30, 08:28 ]

juz nie odpala wcale...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość jezior85

Witam,

Tak jak kolega wyżej, mam powietrze w przewodach paliwowych (na powrocie - tuż za wyjściem z przelewów i na zasilaniu - gruszka oraz tuż przed pompą).

Filtr paliwa wymieniony (z czujnikiem wody). Na razie nic więcej nie robiłem. Jeżeli ktokolwiek znalazł usterkę/przyczynę takiego stanu rzeczy to bardzo proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość marian11@

Kolego a sprawdzales elektryczna pompke paliwa co daje cisnienie wstepne???na filtr paliwa czy ona sie zalacza???

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość misiek666666

u mnie pomogło uszczelnienie szybkozłączki przy zbiorniku-zaciągało powietrze-rano układ zapowietrzony-auto nie paliło-pomogło-pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Dziwne to troche bo przeciez w zbiorniku jest pompa zasilajaca wiec tak czy inaczej powinna napelnic układ w kilka senund. Jesli nieszczelnosc była to predzej paliwo uciekałoby poza układ.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Gość misiek666666

dla sprostowania w 1.5 dci z 2003roku-z tego co wiem nie ma pompki wstępnego ciśnienia-pompa musi sama radzić sobie z zaciągnięciem paliwa-do pomocy nieszczęsna ręczna gruszka -działa jak chce-pozdrawiam-co prawda nie obyło sie również bez regeneracji wtryskiwaczy-choć nie popieram tego zabiegu-ale cena nowych zmusiła mnie do niego!? :-)-zobaczymy ile wytrzymają-"rok gwarancji?"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam taki sam problem między ręczną pompką paliwa a filtrem paliwa uchodzi paliwo i jest rurka pusta . Wymieniłem już 3 gruszki z 3 filtry paliwa, przewody paliwowe, zaworek zwrotny przy pompie paliwa, zregenerowałem wtryski, przewody powrotów przy wtryskach. Między filtrem paliwa a pompą paliwową paliwo jest i między bakiem a ręczną pompką paliwa też jest, brakuje tylko tak jak wcześniej pisałem między ręczną pompką paliwa a filtrem paliwa. Po zgaszeniu silnika widać jak z dołu od filtra paliwa idą duże bąble paliwa do góry do ręcznej pompki paliwa aż rurka zostanie cala pusta. Nadmienię, że pod samochodem nie ma żadnych plam czyli nie wycieka na zewnątrz , tylko musi być przepychana z powrotem do baku, przewód powrotny z filtra paliwa do baku jest nieprzeźroczysty więc nie wiem czy paliwo się tędy cofa. No chyba że robi się podciśnienie i zasysa z tego przewodu, choć wtedy by też zeszło z przewodów pozostałych. Samochód w miarę zapala po odpowietrzeniu jeździ normalnie nie ma żadnych strat mocy. Tylko od czasu do czasu zapala się komunikat wtrysków injection faul ze stopem i po chwili gaśnie . Po podłączeniu do kompa wychodzą błędy, że za niskie ciśnienie na dolnej listwie. Walczę z tym już pół roku byłem u kilku mechesów. Oprócz wydawanej kasy za wizyty wszyscy rozkładają ręce i każą jechać gdzie indziej. jeżeli ktoś może to proszę o pomoc

 

[ Dodano: 2011-02-28, 17:17 ]

Witam kolegów mam ten sam problem , jeżeli uporaliście z tą usterką proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania