Gość czapalechia Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Mam bardzo powazny problem, jestem posiadaczen renault megane 2 1.5 dci 2003r. Moj problem to powietrze w ukladzie paliwowym, powietrze wystepuje jedynie na odcinku filtr paliwa - pompa paliwa. Podczas jazdy na 3 biegu oraz wyzszych przy wiekszych obrotach zapala sie blad "injection fault" czyli blad wtryskow , zdazylem ustalic ze wtryski nie dostaja odpowiedniej ilosci ropy, nie zauwazam jednak oslabienia silnika w tym momencie. Ten sam komunikat zapala sie rano , z tym ze silnik nie odpala w przewodzie paliwowym zasilajacym filtr jest sucho!!! w przewodach do pompy ropa jest. Nauczylem sie juz odpowietrzac wtryski (klucz 17) wtedy auto odpali, w ciagu dnia nie ma juz najmniejszych problemow z odpalaniem , problem pojawia sie jak auto postoi ponad 6-10 godzin. Paru mechanikow sie juz za to bralo bez skutku , skonczyla mi sie juz kasa! (zainwestowalem juz w ten problem pnad 1500!!!) Czuje ze to jakas blachostka i sam sobie z tym poradze ale potrzebuje porady co to moze byc Wymienilem juz filtr paliwa , oringi na szybkozlaczkach, przewody paliwowe, listwe przelewowe. Prosze o porade jesli ktos moze mi pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 zaworek zwrotny?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czapalechia Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 W momencie kiedy zaloze zaworek zwrotny miedzy pompa a filtrem na powrot odpala za 8-12 razem , kiedy zaloze na przewod zasilajacy za 6-10 , w momencie kiedy zaloze i tu i tu odpali za pierwszym razem lecz rozwala mi podzespoly ukladu tj filtr paliwa (pekl w pol) , trojnik przelewu (pekl). Samochod byl u wielu mechanikow wiec pare diagnoz mam, miedzy innymi taka ze wystepuje podcisnienie miedzy bakiem a filtrem i paliwo musi z tej racji wrocic do baku ale czemu sie tak dzieje??? bak zapowietrzony??? raczej nie poniewaz po wlaniu paliwa rowniez sie tak dzieje. Uszkodzona pompa w baku? raczej nie, jest manualna wiec głowna pompa zasysa. Co wiec pozostaje? za zaworkiem paliwa na zasilaniu paliwo rano jest .... POMOCY!!!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Masz DCI wiec Common Rail a co za tym idzie pompe zasilajaca która podaje paliwo na pompe wysokocisnieniowa która bije cisnienie w "szyne". Jesli w przewodzie bak/filtr jest sucho to pompa, lub odpowietrzenie zbiornika. Spróbuj przed odpaleniem odkrecic korek od zbiornika, jesli to wina zapowietrzajacego sie zbiornika to odpali bez wiekszych problemów (po podaniu ropy.) Nie wiem gdzie znajduje sie pompka zasilajaca (pewnie w zbiorniku) ale raczej nie jest mechaniczna tylko elektryczna, do tego jest tam filterek który moze byc zasyfiony.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czapalechia Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 probowalem juz i to , odlaczalem przed noca przewody od pompy w baku wiec teoretycznie powinien sie odpowietrzyc, odlaczalem rowniez przy pompie silnika , nic to nie dalo , za kazdym razem rano na trasie filtr bak jest powietrze (przewody filtr pompa silnika- powietrza brak) podkladalem na noc kartony pod samochod aby sprawdzic czy jest wyciek - brak , gdzies to paliwo musi sciekac nabierajac powietrza a przewody w baku na noc zatykalem!!! ten samochod zaprzecza prawom fizyki!!! prosze nadal o sugestie... jestem juz skrajnie wyczerpany...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal_rz Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 pisałeś że rozwaliło Ci filtr paliwa więc musiałeś założyć nowy może kwestia jest samego filtra jakaś tania podróbka lub hmhm może pompka ręczna przy filtrze jest wadliwa lub wadliwie założona (jeśli ja masz)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czapalechia Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 filtr niby podrobka, ale co z tego jak na nowym jak i starym objaw jest ten sam. Pompka paliwa tez jest nowa... Nikt sobie z tym poradzic nie moze , czuje ze oddam auto do serwisu lecz musze przygotowac sie na to finansowo bo mam jakies dziwne przeczucie ze suma bedzie 4-cyfrowa. Ma ktos jakies jeszcze sugestie?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal_rz Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 ciekawa sprawa jutro bede u mojego mechanika zapytam co sadzi o Twoich objawach moze juz z tym sie spotkal   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czapalechia Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 dotarlem do informacji ze moze byc to regulator cisnienia pompy lub zawor zwrotny regulujacy cisnienie w pompie , cisnienie zamiast na wtryski idzie w powrot, co Wyna to???   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 zawor zwrotny zaworek zwrotny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się