Gość Dawid Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Witam serdecznie wszystkich. Poszukuje porady gdzie wmontowac rezystor i jaki rezystor, aby zwiekszyc moc tego silnika? Znalazlem takie cos na allegro ale po co placic tyle kasy za rezestor o wartosci moze 20gr... AUKCJA   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 daj spokój... silnik wychla sporo więcej paliwa i dostanie troszkę mocy, ale po czasie będzie w silniku tyle nagaru, że w końcu się wysra uśmiecha ci sie silnik wymieniać? myślę, że jesteś rozsądny tuningu silnika nie robi sie poprzez rezystor   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 masz racje... szkoda by bylo zniszczyc dobry silnik... dzieki i pozdro   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Druga strona medalu jest taka ze masz w pełni mechaniczna pompe i rezystorek mozesz co najwyzej połozyc na niej, moze bedzie szybszy (podobnie działa to w silnikach w których jest elektroniczna pompa;)) Jesli chcesz ozywic troszke ten silnik to; - usun podkładke z boost pina, - obróc boost pina najwiekszym wycieciem w strone bolca który po nim pracuje - zaklep wystep w pokrywce LDA - zamontuj MBC i wyreguluj cisnienie doładowania na wieksze (około 1 bara) - podkrec dawke na pompie o około pół obrotu (na poczatek) Po tych prostych zabiegach bedzie sie duzooo lepiej zbieral   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jkkibitz Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 siemanko Panowie zabawa jest warta swieczki i daje po tzw gaciach fajnie jest j@@@c wszystkie auta z boku corsa 1.5 td po lekkich prezrobkach nieskzodliwych wszystkie porady znajdziecie w necie jesli jestescie poczatkujacym mechanikiem krok po kroku i uwaznie jest pare bledow w opisach ale i tak daje sie to naprawic jakiekolwiek pytania na ten temat mam ochote i przyjemnosc wam odpwoiedzec przezylem to na wlasnej skorze i zaluje ze sprzedalem swoje beast [ dodano: 2010-10-20, 23:41 ] nie obracaj tego trzpienia, nigdy (chyba ze pojedziesz na regulacje pompy) nie uzyskasz cisnienia ktore podaja "poradniki" do 1bar,, koszt ustwaienia pompy na max cisnienie to oolo 700 zl to napewno nie oplacalne, krok po kroku ronerajac pompe, zdejmujac oslone, zaznaczaj w jakim polozeniu sie znajduje, zdejmujac membrane pamietaj o ustawieniu sworznia i wroc z nim w to samo miejsce, wyjmij podkladke jak mowia, zaklep oslone jak mowia, ale paiemtaj o sworzniu, jesli tego nie przypilnujesz bedziesz sie krecil w kolo i sie wkur@@@l ze nie mozesz 1 bara wyrzucic [ dodano: 2010-10-20, 23:45 ] z tego co ta corsa miala fabrycznie 67km tak podaja, ja mialem odczucie jazdy 20dtli z vectry b ktora wczesniej ujezdzalem 130km, mysle ze tez przerobki dodaly jej pare konikow i naprawde fajnie bylo dopoki ram nie zaczela pekac po lewj stronie, spawanie okolo100 zloty z przeszczepem (corsa 94 rok, silnik po liftingu, filtr powietrza osobny nie na kolektorze jak maja 1.7) fajnie jest miec takiego diesla Edytowałem posta, na przyszłość pisz bez caps locka Bartas   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 po raz kolejny zwracam uwagę: nie pisz z caps lockiem zaczne te posty wywalać do kosza i tyle z tego będziesz miał 20DTLI Z VECTRY B KTORA WCZESNIEJ UJEZDZALEM 130KM 1. nie było silnika dtli w oplu - albo dti albo dtl 2. 2.0 w dieslu to albo 82kM albo 101kM a nie żadne 130kM   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 nie obracaj tego trzpienia, nigdy (chyba ze pojedziesz na regulacje pompy) nie uzyskasz cisnienia ktore podaja "poradniki" do 1bar,, koszt ustwaienia pompy na max cisnienie to oolo 700 zl to napewno nie oplacalne, i nie pisz bzdur, po to sie obraca trzpien zeby pompa podawała wiecej paliwa jak turbina zacznie tłoczyc (i napierajac na mambrane wsunie trzpien). Wiecej paliwa = wiecej spalin = wieksze cisnienie doładowania i wczesniej. Predzej rozregulujesz pompe krecac sruba od dawki nominalnej niz krecac trzpieniem Zastanów sie po co sie wymienia płaskie trzpienie ze "słabych" pomp na stozkowe m.in z golfa? albo dti albo dtl DTI to DTL i DTH i odwrotnie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się