Skocz do zawartości

Zwiększenie mocy w Astra 1.7 TD Isuzu 82KM


Gość Dawid

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich. Poszukuje porady gdzie wmontowac rezystor i jaki rezystor, aby zwiekszyc moc tego silnika?

Znalazlem takie cos na allegro ale po co placic tyle kasy za rezestor o wartosci moze 20gr...

 

AUKCJA

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj spokój...

silnik wychla sporo więcej paliwa i dostanie troszkę mocy, ale po czasie będzie w silniku tyle nagaru, że w końcu się wysra

uśmiecha ci sie silnik wymieniać?

myślę, że jesteś rozsądny

tuningu silnika nie robi sie poprzez rezystor

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Druga strona medalu jest taka ze masz w pełni mechaniczna pompe i rezystorek mozesz co najwyzej połozyc na niej, moze bedzie szybszy :D (podobnie działa to w silnikach w których jest elektroniczna pompa;))

 

Jesli chcesz ozywic troszke ten silnik to;

- usun podkładke z boost pina,

- obróc boost pina najwiekszym wycieciem w strone bolca który po nim pracuje

- zaklep wystep w pokrywce LDA

- zamontuj MBC i wyreguluj cisnienie doładowania na wieksze (około 1 bara)

- podkrec dawke na pompie o około pół obrotu (na poczatek)

 

Po tych prostych zabiegach bedzie sie duzooo lepiej zbieral

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

siemanko Panowie

zabawa jest warta swieczki

i daje po tzw gaciach

fajnie jest j@@@c wszystkie auta z boku corsa 1.5 td

po lekkich prezrobkach

nieskzodliwych

wszystkie porady znajdziecie w necie

jesli jestescie poczatkujacym mechanikiem krok po kroku i uwaznie

jest pare bledow w opisach ale i tak daje sie to naprawic

jakiekolwiek pytania na ten temat

mam ochote i przyjemnosc wam odpwoiedzec

przezylem to na wlasnej skorze i zaluje ze sprzedalem swoje beast :(

 

[ dodano: 2010-10-20, 23:41 ]

nie obracaj tego trzpienia, nigdy (chyba ze pojedziesz na regulacje pompy) nie uzyskasz cisnienia ktore podaja "poradniki" do 1bar,, koszt ustwaienia pompy na max cisnienie to oolo 700 zl to napewno nie oplacalne, krok po kroku ronerajac pompe, zdejmujac oslone, zaznaczaj w jakim polozeniu sie znajduje, zdejmujac membrane pamietaj o ustawieniu sworznia i wroc z nim w to samo miejsce, wyjmij podkladke jak mowia, zaklep oslone jak mowia, ale paiemtaj o sworzniu,

jesli tego nie przypilnujesz bedziesz sie krecil w kolo i sie wkur@@@l ze nie mozesz 1 bara wyrzucic

 

[ dodano: 2010-10-20, 23:45 ]

z tego co ta corsa miala fabrycznie 67km tak podaja, ja mialem odczucie jazdy 20dtli z vectry b ktora wczesniej ujezdzalem 130km, mysle ze tez przerobki dodaly jej pare konikow i naprawde fajnie bylo dopoki ram nie zaczela pekac po lewj stronie, spawanie okolo100 zloty z przeszczepem (corsa 94 rok, silnik po liftingu, filtr powietrza osobny nie na kolektorze jak maja 1.7) fajnie jest miec takiego diesla :)

 

Edytowałem posta, na przyszłość pisz bez caps locka

Bartas

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po raz kolejny zwracam uwagę: nie pisz z caps lockiem

 

zaczne te posty wywalać do kosza i tyle z tego będziesz miał

 

20DTLI Z VECTRY B KTORA WCZESNIEJ UJEZDZALEM 130KM

1. nie było silnika dtli w oplu - albo dti albo dtl

2. 2.0 w dieslu to albo 82kM albo 101kM a nie żadne 130kM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
nie obracaj tego trzpienia, nigdy (chyba ze pojedziesz na regulacje pompy) nie uzyskasz cisnienia ktore podaja "poradniki" do 1bar,, koszt ustwaienia pompy na max cisnienie to oolo 700 zl to napewno nie oplacalne,

 

i nie pisz bzdur, po to sie obraca trzpien zeby pompa podawała wiecej paliwa jak turbina zacznie tłoczyc (i napierajac na mambrane wsunie trzpien).

 

Wiecej paliwa = wiecej spalin = wieksze cisnienie doładowania i wczesniej.

 

Predzej rozregulujesz pompe krecac sruba od dawki nominalnej niz krecac trzpieniem ;)

 

Zastanów sie po co sie wymienia płaskie trzpienie ze "słabych" pomp na stozkowe m.in z golfa?

 

albo dti albo dtl

 

DTI to DTL i DTH :P i odwrotnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania