ArKos Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Dzisiaj wziąłem sie za montaz zakupionego zestawu Bi-xenonów o barwie 6000K. Wg wszystkich zapewnien montaz powinien zająć do 1 godz mi zeszło sie prawie 3 ale pokoleji. Pierwszy problem pojawił sie gdzie zamontowac zapalnik i sterownik długie/krótkie z prawej strony foto nr 1. Z lewej strony jest łatwy dostep i wystarczajaco duzo miejsca foto nr.2. Po wymontowaniu całego filtra powietrza jedyne słuszne miejsce znalazłem pod lampa przednią foto nr3.Z lewej strony wystawała śrubka którą wykorzystałem do przykręcenia zapalnika fotonr.4. Po zamontowaniu zapalników problem pojawił sie z miejscem montazu sterownika długie/krótkie. Udało sie znaleźć miejsce pod filtrem foto nr.5. Ostatnim krokiem pozostało wywiercenie otworów w obudowie lampy aby przeprowadzic kable zasilające żarówki. Najwięcej czasu zeszło na znalezieniu odpowiednich miejsc na montaz zapalników, samo podłaczenie jest łatwe i proste. Odbłysnikom nic sie nie stanie xenony maja nizszą temp pracy niz zwykłe żarówki. Jechałem wieczorkiem to jest duza róznica szczególnie jeżeli o widocznośc pasów i znaków, droga tez, ale efekt bedzie widoczny po ustawieniu prawidłowo lamp i podczas jazdy w nocy. Zaleta tego zestawu jest dodatkowy sterownik odpowiadajacy za zmiane świateł i nie trzeba przerabiac instalacji przy pająku, żeby xenon nie gasł po zmianie. foto1 foto2 foto3 foto4 foto5 Autor: Wojtek26, Żródło: http://www.audi80.pl/   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/117-nadwozie-monta%C5%BC-biksenon%C3%B3w-audi-80/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi