ArKos Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Potrzebne nam do wymiany jest: -piasta/y -osłona łożyska, dekielek i nakrętka - ja wszystko kupiłem nowe,ale można wykorzystać stare - kwestia gustu - ściągacz do kół pasowych (lub inny do piast, łożysk) - klucze i inne: 17 - do koła, 19 - do zacisków, 10 do osłony tarczy, 46 - nakrętka piasty, imbus 6 do tarczy, śrubokręt do dekielka i młotek do pomocy. A więc schematycznie: 1. Odkręcamy koło, zacisk i tarczę. 2. Za pomocą śrubokręta i młotka ściągamy dekielek. 3. Odbijamy zabezpieczenie na nakrętce i odkręcamy ją. 4. Zakładamy ściągacz i ściągamy piastę 5.Odkręcamy osłonę tarczy, 3 x śrubka na klucz 10 6. Jeśli mamy nową osłonę łożyska, to starą też ściągamy 7. Szczotką drucianą czyścimy miejsce gdzie przychodzi osłona łożyska oraz czujnik od ABS-u i zakładamy nową osłonę - trzeba ją nabić młotkiem gdyż siedzi tam całkiem ciasno 8. Wycieramy dokładnie sworzeń i zakładamy nową piastę, trzeba ją lekko nabić na sworzeń a następnie zakładamy nakrętkę i dokręcamy i zabezpieczamy poprzez zagięcie rantu nakrętki. 9. Jeszcze tylko dekielek i prawie gotowe 10. Zostało tylko założyć tarczę, zacisk i koło i włalaaa Autor: tigwelder Źródło: http://bmw5er.pl   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1128-e34-wymiana-piast-przednich/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi