Grzes997 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Opis naprawy dotyczy praktycznie wszystkich samochodów posiadających zintegrowany hamulec zasadniczy z ręcznym. Naprawę rozpoczynamy od podniesienia oraz zabezpieczenia samochodu, zdejmujemy koło po tej operacji odkręcamy dwie śruby mocujące zacisk i odsuwamy go na bok, wyjmujemy stare zużyte klocki. przystępujemy do wkręcania tłoczka zgodnie z ruchem wskazówek zegara, czynność tę najlepiej wykonać specjalnym kluczem ale doskonale z rym radzi sobie żabka tylko trzeba uważać żeby nie przebić gumowej osłony tłoczka ja przed wkręcaniem zawsze pod tę gumę wtryskuje preparat penetrujący który ułatwia poślizg gumy po tłoczku. po wkręceniu tłoczka czyścimy osadzenie klocków i zakładamy nowe klocki, przykręcamy zacisk oraz koło i cieszymy się nowymi klockami w swoim samochodzie. Pozdrawiam Grześ   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi