Gość d4nny Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam, od nie dawna mam Hondę (wersja 3d), zauważyłem, że zamek centralny nie działa, dziś dokładnie się przyjrzalem sytuacji - zdjelem poszycia drzwi kierowcy i pasazera... podsumowanie: - strona lewa (kierowcy): siłowniczek zamka prawdopodobnie wymieniany ma biały kolor, ida do niego kabelki z czego: bialy (napiecie 3,03V), pomaranczowy (napiecie 1,33V), zolty i zielony (tu nie ma napiecia, takie same kable ida do silowniczka w drzwiach pasazera, wiec te kable sa do sterowania zamkiem w drzwiach pasazera poprzez zamek w drzwiach kierowcy) - strona prawa (pasazera): silowniczek zamka jest czarny, nosi symbol A355521, id do niego 2 kabelki (zielony i zolty, bez napiecia) w czym lezy problem? w wiazce kabli po stronie kierowcy ? czy jednak winny jest silowniczek w drzwiach kierowcy ? jakie powinny byc napiecia w kabelkach pomaranczowym i bialym ? czy nie aby ok. 12V ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Kolejny mało opisany problem jaka Honda ?? jakie tam są siłowniki oryginalne czy już dokładane ?? W większości japońskich aut w drzwiach kierowcy jest mikro przełącznik który zamyka lub otwiera centralny możesz go mieć uszkodzony o ile tam jest, często też przerywają się kable na przejściu z drzwi do belki czyli w okolicach zawiasów warto sprawdzić. Więcej na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie Ci napisać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d4nny Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 szczegoly dotyczace silnika i roku produkcji podalem w opisie tematu ale moge podac raz jeszcze tutaj Honda Civic 1.4i 90KM, D14A3, EJ9, 1996r. dzis nie mialem mozliwosci dokladnego sprawdzenia takich rzeczy jak wlasnie ta wiazka kabli miedzy slupkiem a drzwiami, sterownik itd. caly dzien padal pzrelotny deszcz a ze auto stoi pod chmurka to nie chcialem rozbabrywac za mocno... mam nadzieje ze jutro dopisze pogoda, posprawdzam wszystko dokladnie i napisze jak sprawa wyglada silownik w dzrwiach kierowcy wyglada na dokladany - jakis zamiennik, silownik w drzwiach pasazera wyglada na fabryczny oryginalny Hondy   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ok to czekam na wiadomość najlepiej jak byś zrobił zdjęcie tego siłownika dokładanego   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dlugi Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ja bym próbował namierzyć który z tych dwóch (żółty i zielony) jest masowy i wtedy na przeciwny podać +12V   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d4nny Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 dobra już wszystko wyjaśnione, jakiś idiota - poprzedni właściciel "naprawił" bezpiecznik szklany drutem... nawet lutownicy użył, niestety nie pzrechodziło przez ten bezpiecznik dostateczne napięcie no i zamek był martwy... mam takie pytanie: czy mogę użyć zamiast tego bepiecznika szklanego bezpiecznik samochodowy taki jak siedzi w skrzynce bezpieczników? powód jest taki ze ten szklany bezpiecznik bedzie raczej ciezko dostepny (jest dosyć spory) i drogi jest to bezpiecznik 15A, 250V - tak 250, nie wiem co za idiota używa takich bezpieczników w aucie, ja chcę przerobić nieco końcówki kabelków i dać zwykły samochodowy bezpiecznik 15A, 12V   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Możesz zastosować bezpiecznik dowolny ale z odpowiednimi parametrami czyli musi mieć te 15A   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dlugi Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 możesz wyciąć ten bezpiecznik, dokupić gotowe gniazdo bezpiecznikowe w przewodzie i analogicznie wlutować je w to samo miejsce   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się