Skocz do zawartości

[silnik diesel] Uszczelnienie wtrysku sterującego BMW 524TD


ArKos

Rekomendowane odpowiedzi

Do rozebrania potrzebne będą:

 

* dobre kombinerki aby wyciągnąć dwie rurki (pręciki) trzymające plastiki , który rozkłada się na 2 części,

* lutownica którą trzeba odlutować kable od cewki,

* imadło aby rozkręcić wtrysk na 2 części klucz chyba 24 lub 27

 

1_33.jpg

 

2_33.jpg

 

3_32.jpg

 

Później wyciągasz wszystko ze środka , sprężynkę podkładki trzpien itd. następnie ciężko będzie szlo ale cewkę trzeba wysunąć w dol czyli do środka wtrysku , nie zapominając ze są tam uszczelki gumowe, które są przyczyna nieszczelnego wtrysku ( częsta przyczyna cieknięcia) .

 

Przy składaniu należy posmarować wszystko wazelina techniczna

 

Co do samej cewki która się psuje to powinna ona mieć oporność ok 100ohm lub kohm (nie pamiętam) oporność zmienia się pod wpływem temperatury, ja u siebie miałem przerwany drucik z cewki zaraz przy uzwojeniu - polutowałem i zadziałało - z zawodu jestem elektromechanikiem i z lutownica do czynienia mam od dziecięcych lat , wiec dla kogoś kto kiepsko operuje lutownica to może być duże wyzwanie, trzeba uważać aby jej nie przegrzać bo może już w ogóle nie zadziałać.

 

Autor: Kiko

Źródło: http://www.cwaniak.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania