ArKos Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Do rozebrania potrzebne będą: * dobre kombinerki aby wyciągnąć dwie rurki (pręciki) trzymające plastiki , który rozkłada się na 2 części, * lutownica którą trzeba odlutować kable od cewki, * imadło aby rozkręcić wtrysk na 2 części klucz chyba 24 lub 27 Później wyciągasz wszystko ze środka , sprężynkę podkładki trzpien itd. następnie ciężko będzie szlo ale cewkę trzeba wysunąć w dol czyli do środka wtrysku , nie zapominając ze są tam uszczelki gumowe, które są przyczyna nieszczelnego wtrysku ( częsta przyczyna cieknięcia) . Przy składaniu należy posmarować wszystko wazelina techniczna Co do samej cewki która się psuje to powinna ona mieć oporność ok 100ohm lub kohm (nie pamiętam) oporność zmienia się pod wpływem temperatury, ja u siebie miałem przerwany drucik z cewki zaraz przy uzwojeniu - polutowałem i zadziałało - z zawodu jestem elektromechanikiem i z lutownica do czynienia mam od dziecięcych lat , wiec dla kogoś kto kiepsko operuje lutownica to może być duże wyzwanie, trzeba uważać aby jej nie przegrzać bo może już w ogóle nie zadziałać. Autor: Kiko Źródło: http://www.cwaniak.pl   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/103-silnik-diesel-uszczelnienie-wtrysku-steruj%C4%85cego-bmw-524td/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi