Skocz do zawartości

vectra 2.0 dli 16v chwlowy brak mocy


Gość lukasz79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem polega na chwilowej utracie mocy, magiczna lampka i zaczyna kopcic i szarpac, turbo nie zaskakuje. lampka zapala sie jeszcze na niskich obrotach 1000-1500 obr. niema znaczenia czy cieply,czy zimny silnik raczej od humoru auta. po chwili lampka gasnie i samochod jest ok. po podpieciu do komputera wszystkie parametry silnika i turbiny byly w normie tylko ze u mechanika lampka jakos nie chcila sie zapalic(cod). zobaczyl ze turbina sie poci to powiedzial ze do wymiany. moim zdaniem turbo musi sie pocic bo jak sie nie wlacza to gdzies ten olej musi sie podziac. ostatnio zrobilem wymiane oleju,filtr oleju i powietrza, pojechalem w trase 500km i nic sie nie dzialo, ateraz znowu pokazuje swoje wybryki. Byc moze problem ze sterowaniem pracy turbiny albo uklad paliwowy. na wszystkich paliwach jest to samo. prosze o porade od czego zaczac zeby fachowcy nie zdarli ze mnie koszuli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem w tym ze na diagnostyce bylo ok. Kiedys mialem problem z astra 1.4 benzyna tam tez bylo szarpanie a na diagnostyce bylo ok. wymienialemczesci w ciemno do skutku, w dislu mnie na to nie stac. moze diagnosta nie odpowiedni. 80zl za podpiecie i nic nie widzi. da sie jakos odczytac bledy samemu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej pada Ci pompa Vacum - nie wytwarza podciśnienia i nie podciąga turbiny.
to moze byc to, bo juz kiedys byl problem z podcisnieniem i cos bylo wymieniane tylko ze na chodzone. narazie sprawdzalem filtr paliwa i tak sie franca zapowietrzyla ze padl nowy akumulator. kiedys jak odkrecalem wtryski to odpalila za 3 razem a teraz lipa. nic tylko sprzedac za 1zl i kupic spowrotem astre w bezynie :twisted:

 

[ Dodano: 2010-08-04, 21:15 ]

jak chcialem sam odczytac bledy to okazalo sie ze piny sa pozamieniane i na 6 miejscu jest pusto. moze dlatego ten magik co podpinal kompa do diagnostyki nic nie znalazl. to moj pierwszy i ostatni diesel.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej pada Ci pompa Vacum - nie wytwarza podciśnienia i nie podciąga turbiny.

jak by padła to by hamulca skutecznego nie miał..

 

ja myślę ze to nie żadne turbo.zobacz czy chodzi to cięgno co idzie od gruszki do turba to z boku czy jak dasz większe obroty to się ruszy..po drugie czujnik ciśnienia doładowania się kłania,egr i na koniec przepływka ..zmień tego gościa od kompa bo i bloki pomiarowe i wszystko musiało pokazać błędy może jakiegoś szajsu używa polecam podjechać na OP-COM wszystko powie .zapraszam do mnie :-D:-D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania