Skocz do zawartości

Stuki w przekładni kierowniczej


olej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, jeżdżę subaru outkack 2008. Przekładnia w tym jest hydrauliczna. Wycieków nie ma, praca całego układu wspomagania BDB. Natomiast na małych nierównościach takich jak bruk czy kostka i kołach skręconych mocno w prawo słychać stukanie listwy. Jazda prosto i lekkie zakręty praktycznie nic nie stuka. Wypracowana listwa raczej stukała by  tam gzie najwięcej pracuje - czyli na środku. Jakieś pomysły o co tu chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chodzi o maglownicę to mogę doradzić, byś poszedł na przegląd auta. Jeśli posiadasz uszkodzony układ to możesz utracić panowanie nad autem w trakcie jazdy. Jeden wypadek i nie da nic zmiana koloru auta Łódzkie zakłady są wyspecjalizowane w usuwaniu rys, tworzeniu osłon i modernizacji, ale nie w usprawnianiu maglownicy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.