Gość ekmir Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Po kapitalnym remoncie auta (remont silnika, wymiana osprzętu i elementów amortyzacji, w tym również końcówek drążków kierowniczych) pojechałem na ustawienie zbieżności. Mechanik stwierdził, że wymiany wymaga maglownica. W czasie jazdy rzeczywiście zauważalne były stuki przy przejazdach np. przez tory kolejowe/tramwajowe i przy prędkości ok. 90 km/h również je się odczuwało. Zastanawiam się czy kupić używkę ? Czy może regenerowaną? A jeśli nową to jakich producentów są godne uwagi ? Co sądzicie o: - Spidan, - NTY - GT-Bergmann - Maxgear - Qualite Parties Który z tych producentów ma dobrą renomę ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sosik1111 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Mi w oplu zafira po regeneracji swojej maglownicy wytrzymała 1.5 roku i cieknie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ekmir Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Mam możliwość zakupienia nowej maglownicy firmy Spidan w dobrej cenie. Czy warto zdecydować się na tego producenta ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ekmir Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 Niestety ten, który chciałem zakupić został już sprzedany.Ceny regeneracji są od ok. 200 zł do nawet 600 zł - skąd takie różnice cenowe ?Nowa firmy NTY też ok. 200 złCo radzicie:- kupić nową,- kupić regenerowaną (i na którą regenerację się zdecydować   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się