Skocz do zawartości

przekładnia / maglownica - Corsa C


Gość ekmir

Rekomendowane odpowiedzi

 
Po kapitalnym remoncie auta (remont silnika, wymiana osprzętu i elementów amortyzacji, w tym również końcówek drążków kierowniczych) pojechałem na ustawienie zbieżności.
Mechanik stwierdził, że wymiany wymaga maglownica.
W czasie jazdy rzeczywiście zauważalne były stuki przy przejazdach np. przez tory kolejowe/tramwajowe i przy prędkości ok. 90 km/h również je się odczuwało.

Zastanawiam się czy kupić używkę ? Czy może regenerowaną?
A jeśli nową to jakich producentów są godne uwagi ?
Co sądzicie o:
- Spidan,
- NTY
- GT-Bergmann
- Maxgear
- Qualite Parties

Który z tych producentów ma dobrą renomę ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety ten, który chciałem zakupić został już sprzedany.
Ceny regeneracji są od ok. 200 zł do nawet 600 zł - skąd takie różnice cenowe ?
Nowa firmy NTY też ok. 200 zł

Co radzicie:
- kupić nową,
- kupić regenerowaną (i na którą regenerację się zdecydować

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania