Gość longin1983 Opublikowano 5 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Witam. Pacjent Astra G 1.6 16v 101km z gazem. Silnik po odpaleniu bardzo nie równo pracuje na benzynie aż do zgasniecia. Chodzi jak by nie na wszystkie gary chodził.Na gazie pracuje wzglednie ok. Pali sie czasem piktogram chłodnica z trybikiem. Po odłączeniu węża wychodzącego z map sensora obroty sie uspokajają, podpinam wężyk z powrotem i jest nadal ok. Odpalam ze ściągniętym węzykiem i jest lepiej, ale nie przełącza sie na gaz. Cewka nowa,swiece nowe. Pare miesiecy wstecz robiona uszczelka pod głowicą.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Skoro na gazie jeździ normalnie to masz rozjechane mapy benzyny w ECU przyczyną tego jest źle wyregulowana instalacja LPG lekarstwo to jazda na samej benzynie aż wróci do normy potem ponowna regulacja lpg i powinno być ok, na na dzień dobry warto by zrobić diagnostykę silnika 10 godzin temu, longin1983 napisał: Pali sie czasem piktogram chłodnica z trybikiem ta kontrolka kontroluje układ klimatyzacji.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Wyskakuje,błąd p302 na pierwszym cylindrze. Dis nowy,świece też.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Ewidentnie pracuje na trzy gary   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam1954 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 No fajnie . Błąd P0302 na pierwszym cylindrze. Wiesz co ? Temat nadaje się do zamknięcia. Nawet nie chce ci się poczytać google. https://www.google.pl/search?client=opera&q=bład+P0302&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Ode mnie informacja dla tego błędu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 49 minut temu, adam1954 napisał: No fajnie . Błąd P0302 na pierwszym cylindrze. Wiesz co ? Temat nadaje się do zamknięcia. Nawet nie chce ci się poczytać google. Na szczęście Adamie ty o tym nie decydujesz. Logiczne ze wygooglowałem kod błędu. Ale przyczyn może być wiele.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 To na dzień dobry do sprawdzenia ciśnienie w cylindrach, potem pomyślimy co dalej   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Niestety, pierwszy i trzeci nie trzyma ciśnienia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 W takim wypadku głowica do remontu albo przeglądu, w tych silnikach dosyć często zawieszały się zawory, ale może to być równie dobrze wypalone gniazdo zaworowe, przedmuchana uszczelka pod głowicą.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Wypalone gniazda, auto poszło do kasacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się