Gość chemi Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam, mam pytanie związane z wtryskami w ne, otóż gdzieś obiło mi się o uszy że jednym z powodów dymienia przy odpaleniu ale takiego małego i spadku mocy mogą być winne wtryski, czy to jest w jakimś stopniu prawda czy leją po prostu wodę. Nadmienię że w poprzednim aucie też z takim samym silnikiem nie było dymienia przy odpaleniu, tylko przy ostrym gazowaniu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 ale jaki kolor dymienia masz na myśli? jesli czarne, to za bogata mieszanka czyli wachy za dużo, jeśli sinoniebieska to olej, który spłynął po zaworach przez wychechłane uszczelniacze lub z gładzi na skutek zmęczonych pierścieni   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/#findComment-2452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chemi Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Raczej niebieski, tylko co mnie dziwi to jest inny zapach niz spalany olej, a płyn chłodniczy w porządku nie ubywa. A zaczął dymić jak oleju dolałem, był mineralny i dolałem mineralnego, czy to też może mieć jakiś wpływ na to??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/#findComment-2454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 kurde, niebieskawy odcień to olej słuchaj... jedyne co mi do głowy przychodzi to to, że ten dolewany olej jakiś trefny - przeleżały czy coś obserwuj, czy spala olej - ważne jest to, aby ustalić z czym mamy do czynienia i cyz to kopcenie jest konsekwencja spalania oleju   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/#findComment-2459 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chemi Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 ArKos, myślisz że po zmianie oleju może to ustąpić czy raczej już nie i remoncik mi się szykuje??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/#findComment-2525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 mogło nastąpić żarcie oleju po wymianie w momencie, jeśli zmienisz np z mineralnego na syntetyk kwestia uszczelniaczy - spalanie oleju następuje w wolnym tempie, stopniowo coraz więcej jeśli nagle nastapiło, to mogły się zapiec pierścienie zgarniające lub pęknąć do tego jednak potrzebne jest najczęściej przegrzanie silnika jesli żre przez pierścienie, to na świecach będzie specyficzny "gruby" nalot w kolorze czarnym, taka jakby sadza gruba   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/#findComment-2526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chemi Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 No właśnie to chyba te pierścienie się zapiekły albo pękły, bo jakiś czas temu miałem niezłą akcje z magistralą wodną, na dodatek miałem nieoczekiwane wyjazdy w godzinach szczytu i na remontowanych odcinkach więc silnik dobrze dostawał i od tamtego momentu tak zaczęło się dziać... [ Dodano: 2010-05-17, 19:59 ] A nalot był ale zdarzyło się to raz, jak nie chciał mi za chiny odpalić, powymieniałem świece, palce kopułki, cewki o przewodach nie wspomnę chyba ze 3 komplety aż doszedłem ze komp padł, do tego wymieniona pompa paliwa i filtry wszystkie jakie możliwe oprócz węglowego jeśli taki posiadam hehe czyli jeśli dobrze rozumuje remont jak nic??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/#findComment-2530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 chemi, jak zamierzasz latać autem to remont rub. A odnośnie tego że olej chla jak zły. Ja kilka lat temu w C16nz musiałem generalke strzelić bo olej w zimie mi się zrobił za gęsty, 3 uruchomienia silnika i po 1.6. Komprech gwałtownie spadła, nie chciał zapalić, poza tym auto stało jakieś 2 tyg pod blokeim przy -15 st. C. No i zapaliłem go kilka razy co było moim błedem. W ostatnich dniach było -30 i z mojej winy go hetłame ale generalny remont dał rade na 4 latka a moze i dłużej auto sprzedałem)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/#findComment-2536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 jakiś czas temu miałem niezłą akcje z magistralą wodną, na dodatek miałem nieoczekiwane wyjazdy w godzinach szczytu i na remontowanych odcinkach więc silnik dobrze dostawał i od tamtego momentu tak zaczęło się dziać... zrób próbę olejową najpierw normalnie zmierz kompresję: wyjmij przekaźnik pompy paliwa, przepustnica na max otwarta i mierzysz każdy gar potem wlej w każdy gar 5ml oleju silnikowego, i jak wyżej jeśli wyjdą znaczące różnice rzędu ponad 1 atm na cylindrze (na sucho i z olejem) to pierścienie padaka albo beki z cylindrów   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/#findComment-2546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chemi Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 fifek, nie chla jak zły, tylko przy odpaleniu jak pisalem wczesniej pojawia sie dymek. ArKos, na dniach zmierze kompresje i zobaczymy co go boli. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/756-wtryski-c20ne/#findComment-2555 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się