Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość brutus20060
Bo było skręcone śrubą. Zablokować wałki, poskładać rozrząd z głową, podokręcać momentami i obeszłoby się chyba bez nowych wałków.

Po co wogóle ktoś zdejmował koło rozrządu? Z ciekawości? Wymiana rozrządu to wywalenie paska, pompy wody, rolek i napinacza. I wsadzenie nowych.

 

Zdjął bo miał wymienić uszczelniacze..niby...w sumie to nie wiem,po co. Chyba dla tych uszczelniaczy. Nie jestem fachowiec i zdałem się na "mechanika"W sumie to najpierw zdjął dolną zębatkę bo tam często ścina no i faktycznie był prawie cały ściety.Więc pewnie dlatego sprawdził górną....

 

Zrobiłem takich rozrządów kilkadziesiąt. Nie spotkałem sytuacji jakiegoś ścinania czy innych cudów na kiju. Nawet w silnikach po strzale paska nie ścina klinów ani nic.

 

Gość brutus20060
Zrobiłem takich rozrządów kilkadziesiąt. Nie spotkałem sytuacji jakiegoś ścinania czy innych cudów na kiju. Nawet w silnikach po strzale paska nie ścina klinów ani nic.

 

No trudno,w poniedziałek mają być nowe wałki .Przymierzymy na próbę,jak bedzie podobny luz to niech skręca stary z nowymi zębatkami. I niech sie modli,czy bez blokad nie przestawił wałka bo bedzie problem.Dzięki za pomocne uwagi i poświęcony czas. Pozdrawiam.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania