Gość Bartas Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Mitsubishi Galant z fabrycznym elektrycznym szyberdachem jest wyposażony w dość dziwną i do niczego nie potrzebną a nawet przeszkadzającą opcję, mianowicie podczas zamykania całkowicie odsuniętego (nie uchylonego) szyberdachu zatrzymuje się w połowie i trzeba ponownie wcisnąć guzik żeby dalej ruszył. Przeszkadza to bardzo w zamontowaniu automatycznego domykania szyberdachu o co głównie mi chodziło przerabiając go. Najpierw odsuwamy szyberdach do końca i zamykamy aż się w połowie zatrzyma. Następnie zdejmujemy panel oświetlający wnętrze i odkręcamy silnik szyberdachu. Zdejmujemy też taką obejmę obszytą materiałem, która trzyma podsufitkę dookoła szyberdachu. Nie mam niestety zdjęć ale chyba każdy mniej więcej wie jak to zrobić. Nie trzeba ściągać podsufitki jest wystarczająco dużo miejsca żeby wyjąć silnik. Po odkręceniu silnika nie wolno go włączać bo możemy mieć problem z zsynchronizowaniem go z szyberdachem (mnie to zajęło chwile czasu). Po wyjęciu silnika odkręcamy zaznaczone na zdjęciu śrubki. Po odkręceniu włącznika widać rowek (czy też szczelinę) do której włącznik wpadł. Ona będzie nam później potrzebna. Następnie ściągamy metalową obejmę i zdejmujemy to plastikowe kółko tak jak na zdjęciu. Na kółku interesuje nas ten rowek (szczelina) do którego wpadł górny włącznik. Po wyjęciu plastikowego kółka zostaje nam tylko ładnie zakleić jakimś klejem zaznaczoną szczelinę i analogicznie złożyć wszystko. Ja swój szyberdach przerobiłem już kilka tygodni temu i nie miałem z nim żadnych problemów. Zamyka się pięknie i ręcznie (przyciskiem) i automatycznie. Autor: siudii Źródło: http://forum.mitsumaniaki.pl   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/702-nadwozie-modernizacja-szyberdachu-mitsubishi-galant-e3xa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi