Gość fifek Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Panowie taki problem, jak bardzo dynamicznie przyśpieszam na 4 biegu przy ok. 4 tyś ob. Auto faluje dławi się redukcja na 5 i ta sama sytuacja, vag pokazuje mi zbyt niskie napięcie na przepływomierzu. Wziąłem się za kostkę od przepływki, wyczyściłem, poskładałem i nadal to samo. Kontrolka i sprawdzamy. Kostka wygląda tak: Tu jest faktyczne 12V a tu już nie: jakie powinno być napięcie na pinie 2 i czy to może być przyczyna falowania podczas jazdy?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6897-at4-b5-18t-apu-faluje-podczas-przy7%C5%9Bpieszania/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Sprawdź napięcia względem masy w kostce a nie karoserii czy tez silnika, wydaje mi się że potencjometr w przepławce jest albo zabrudzony albo już jest wytarty.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6897-at4-b5-18t-apu-faluje-podczas-przy7%C5%9Bpieszania/#findComment-38009 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się