Skocz do zawartości

Opel Kadet 1.6 falujące napięcie


Gość Arkom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w w/w aucie mam taki problem, że ładowanie faluje od 5 do 14 V. Wstępnie stawiam na regulator napięcia ale czy jego uszkodzenie powodowałoby aż takie spadki napięcia???? Dodam, że przy alternatorze jest hymm chyba jakiś kondensator na mój gust ale kable od niego ( oczko ) nie jest nigdzie podłączone. Pytanie jest takie gdzie to oczko powinno być podłączone - długośc kabla wskazuje że powinno to być podłączone pod jedno ze złączą alternatora ( nie to którym "wychodzi" prąd tylko tym drugim ) i pytanie drugi czy takie skoki napięcia powoduje uszkodzony regulator napięcia???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszkodzony regulator albo same szczotki mogą powodować takie skoki napięcia, kondensator ktoś musiał dodatkowo zamontować jako element przeciwzakłóceniowy, który możesz śmiało wywalić, posprawdzaj jeszcze czy masy są wszystkie podłączone i dokonaj pomiaru na samym alternatorze jakie jest napięcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc sprawdzę to co mówisz - tak czy inaczej potwierdziłeś moje przypuszczenia co do padającego alternatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania