Grzes997 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Gdy nawiew działa tylko na 4 biegu uszkodzeniu uległa opornica wentylatora, dostęp do niej jest bardzo utrudniony ale każdy da swoich domowych warunkach wymienić uszkodzony element. Na dzień dobry trzeba zdemontować klapkę schowka pasażera robi się to w następujący sposób w dolnej części klapki są dwa zawiasy których osie można wyjąć zawsze zaczepy ulegają zniszczeniu ale można je spokojnie zamontować powrotem Po zdjęciu klapki w głębi można zobaczyć brązową wtyczkę którą trzeba rozłączyć Po zdjęciu kabla wygląda to tak i można ten element który został przekręcić ale to nic nie da nie wyjdzie można próbować dołem demontując cały silnik nawiewu ja natomiast zabrałem się do tego z innej strony Ja zdjąłem plastikowe podszybie od strony pasażera, odkręciłem mocowanie silnika wycieraczki i przesunąłem ten mechanizm bardziej w prawo patrząc na przód samochodu Za silnikiem widać kratkę wlotu powietrza nie jest niczym przykręcona a nasadzona na jakąś masę uszczelniającą można ja śmiało ręką bez wysiłku zdjąć przesuwając też w prawo I już widzimy opornicę którą przekręcamy i wyjmujemy przez ten wlot powietrza, praktycznie trzeba wymienić ten cały element na nowy Choć uszkodzeniu ulega tylko i wyłącznie to małe zabezpieczenie termiczne Nie polecam naprawy może spłonąć samochód, termik jest zgrzewany z pozostałymi elementami teoretycznie można kupić taki termik w sklepach z częściami AGD są one często stosowane w Żelazkach i innych urządzeniach grzejnych ale nigdy mi się nie udało odczytać jakiej wartości ten termik jest , jednym słowem jak termik ma oznaczenie 120 stopni C to przy takiej temperaturze ulega zniszczeniu i wszystko co grzeje przestaje grzać, by go wymienić trzeba by stary wyciąć i w jakiś sposób zamontować nowy i wykluczam lutowanie cyna się roztopi i już mamy powtórkę z rozrywki jedynym wyjściem jest zastosować środki z kostki elektrycznej i skręcić na śrubki, choć praktycznie jest to niewykonalne za mało miejsca i ostatnia wersja ale to już dla piromanów mostkować ten termik i będzie się silnik kręcił ale tego nikomu nie polecam na tych oporach wytwarza się bardzo duża temperatura i jak zabezpieczenia nie będzie może zacząć coś się palić a tego chyba NIKT nie chce. Termik jest w originale na 115 stopni i taki musi być - żaden inny. Regeneracja: Pozdrawiam życzę miłej zabawy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/645-elektryka-naprawa-nawiewu-powietrza-peugeot-partner/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi