Gość adams Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Witam, od pewnego czasu mam problem z moim pastuchem w gazie. A więc tak - na zimnym zapala szybko i bez problemu. Na ciepłym, po kilku - kilkunastu minutach od zgaszenia muszę go długo kręcić, zdarza się że idzie strzał do filtra. Zauważyłem też większe spalanie, poza tym "wolne" obroty to ok. 1100-1200. Sprawdzałem Vagiem czujnik temperatury ale jest ok. Miał ktoś podobny problem?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6356-vw-passat-b5-18-20v-adr-trudno-odpala-na-cieplym-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 A przepływka?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6356-vw-passat-b5-18-20v-adr-trudno-odpala-na-cieplym-silniku/#findComment-35406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Przepływka podmieniona, dalej to samo   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6356-vw-passat-b5-18-20v-adr-trudno-odpala-na-cieplym-silniku/#findComment-35422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Camillo Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Czujnik położenia wału korbowego do sprawdzenia/wymiany Zobacz czy jest iskra na ciepłym.. jak nie ma to 99% ten właśnie czujnik umarł.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6356-vw-passat-b5-18-20v-adr-trudno-odpala-na-cieplym-silniku/#findComment-35831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się