Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pewnego czasu mam problem z moim pastuchem w gazie. A więc tak - na zimnym zapala szybko i bez problemu. Na ciepłym, po kilku - kilkunastu minutach od zgaszenia muszę go długo kręcić, zdarza się że idzie strzał do filtra. Zauważyłem też większe spalanie, poza tym "wolne" obroty to ok. 1100-1200. Sprawdzałem Vagiem czujnik temperatury ale jest ok. Miał ktoś podobny problem?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/6356-vw-passat-b5-18-20v-adr-trudno-odpala-na-cieplym-silniku/
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czujnik położenia wału korbowego do sprawdzenia/wymiany :) Zobacz czy jest iskra na ciepłym.. jak nie ma to 99% ten właśnie czujnik umarł.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania