Skocz do zawartości

Luzy na kierownicy


Gość koniu90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Moje autko to Opel Corsa B 1.2 8V

 

Od jakiegoś czasu zauważyłem pukanie w zawieszeniu. Na nierównościach (np. kostka brukowa, tory) oraz przy wjeżdżaniu lub zjeżdżaniu z krawężnika. Diagnoza: uszkodzona maglownica.

Przekładnia została wymieniona na regenerowaną + komplet końcówek drążków.

Pukanie na krawężnikach ustało jednak pozostało jeszcze na nierównościach.

 

Zauważyłem, że kiedy jadę po dziurach i mocno przytrzymam kierownice to pukanie nie występuje. Złapałem za kolumnę i jest wyczuwalny luz na dolnym łożysku. Dodatkowo przy kręceniu czuć delikatne przeskoki.

 

Wiem, że oryginalne łożysko kosztuje około 200zł, jednak doczytałem, że można wsadzić zwykłe tzw. od pralki, byle było odpowiednie. Czy ktoś z forumowiczów robił coś takiego. Jak w ogóle wygląda demontaż kolumny, żeby ją całkowicie wydobyć z samochodu?

 

Dodam jeszcze, że sam zawieszenie był sprawdzany i nie ma żadnych luzów

 

I jeszcze jedno pytanko: Jak wygląda demontaż krzyżaka kolumny? Czy po odkręceniu dwóch mocujących śrub można go bez problemu ściągnąć?

 

Z góry dzięki za odp

 

Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.