Gość koniu90 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Witam Moje autko to Opel Corsa B 1.2 8V Od jakiegoś czasu zauważyłem pukanie w zawieszeniu. Na nierównościach (np. kostka brukowa, tory) oraz przy wjeżdżaniu lub zjeżdżaniu z krawężnika. Diagnoza: uszkodzona maglownica. Przekładnia została wymieniona na regenerowaną + komplet końcówek drążków. Pukanie na krawężnikach ustało jednak pozostało jeszcze na nierównościach. Zauważyłem, że kiedy jadę po dziurach i mocno przytrzymam kierownice to pukanie nie występuje. Złapałem za kolumnę i jest wyczuwalny luz na dolnym łożysku. Dodatkowo przy kręceniu czuć delikatne przeskoki. Wiem, że oryginalne łożysko kosztuje około 200zł, jednak doczytałem, że można wsadzić zwykłe tzw. od pralki, byle było odpowiednie. Czy ktoś z forumowiczów robił coś takiego. Jak w ogóle wygląda demontaż kolumny, żeby ją całkowicie wydobyć z samochodu? Dodam jeszcze, że sam zawieszenie był sprawdzany i nie ma żadnych luzów I jeszcze jedno pytanko: Jak wygląda demontaż krzyżaka kolumny? Czy po odkręceniu dwóch mocujących śrub można go bez problemu ściągnąć? Z góry dzięki za odp Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5996-luzy-na-kierownicy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się