Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sebik2345

aha ok ale gwintownikiem podejdzie w obudowie?o to mi chodzi żeby dziura była wieksza w obudowie jak ma być większa śruba,przecież że nie w głowicy

 

[ Dodano: 2014-03-16, 21:12 ]

ale zwykłym gwintownikiem to da rade zrobić?

 

żeby dziura była wieksza w obudowie

Wiertarka oczywiście...

 

ale zwykłym gwintownikiem to da rade zrobić?

Oczywiście. Logiczne. Gwintownik jest ze stali narzędziowej hartowanej. Głowica jest aluminiowa. Aluminium jest ok. 100 razy miększe od takiej stali.

 

Gość sebik2345

czy zwykłym gwintownikiem to da rade zrobić?bo niestety ale mój stary się ze mną spiera i psuje mi nerwy że musi to być specjalny.

 

czy zwykłym gwintownikiem to da rade zrobić?

 

sebik2345 napisał/a:

ale zwykłym gwintownikiem to da rade zrobić?

 

Oczywiście.

 

Stary jest koń i pies...

mój stary się ze mną spiera i psuje mi nerwy

Powinno być:

"Mój ojciec twierdzi..."

Troszkę szacunku nie zaszkodzi. Docenisz ojca najbardziej, kiedy go już zabraknie. Wiem z życia.

 

Gość sebik2345

ok to bede dązył do tego choć mój ojciec jest uparty bo chce rozbierać od nowa ale kurcze kolejną uszczelkę kupować spróbuje mu to jakoś wytłumaczyc

 

[ Dodano: 2014-03-17, 10:18 ]

witam czy to musi być specjalny. gwintiwnik. do aluminium? czy może być zwykły. bo ojciec. się. ze mną. spierać ze musi być specjalny. do aluminium, mój. ojciec. wymyślił. żeby dłuższe śruby dać. bo tam dalej gwint jest ale czy dłuższe. śruby. dadzą coś?

 

Kurna... Jesteś jak Windows Vista:

Czy chcesz usunąć plik?

Ale na pewno chcesz usunąć?

Ale jesteś na pewno pewien, że chcesz usunąć?

 

Chłopie...

sebik2345 napisał/a:

ale zwykłym gwintownikiem to da rade zrobić?

 

Oczywiście.

 

4 razy pisałem, że zwykłym gwintownikiem się to robi.

 

Dłuższe śruby odpadają, bo można w kanał się wwiercić (olejowy lub wodny).

 

Gość sebik2345

witam samochód niby cyka lecz jest problem a mianowicie bardzo łapie temperaturę ja mam dwa typy albo za mało płynu weszło bo tylko 2 litry i moze jest zapowietrzony ?jak odpowietrzyć?albo jest pasek od alternatora za lużny albo do wymiany bo on napedza pompe wody?bo strasznie gwizdze,miałem wracać do domu nim ale ujechałem moze 2 kilometry i sie wróciłem tam gdzie stał aby po dniu zrobić.czy moze to być wina głowicy?ale niby olej jest czysty to chyba nie poszedł płyn oleju.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania