Gość majkel333 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Dziś przy kontroli płynów zobaczyłem, że w zbiorniczku wyrównawczym jest duża ilość czarnej gęstej maźi. Auto bierze ok 2 l oleju na 10000 km. Podejżewam, że może to być uszczelka pod głowicą, lecz w oleju nie ma śladu wody. Co to może być?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/574-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 czytaj poradniki http://forum.samnaprawiam.com/silnik-benzyna-diesel-uszkodzona-uszczelka-glowicy-vt41.htm   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/574-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-1614 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel333 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Ok dzięki, nie zauważyłem. Czy Twoim zdaniem warto przy wymianie uszczelki wymienić od razu uszczelniacze zaworowe?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/574-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-1617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 uważam że tak skoro zwalasz głowicę to powinieneś ja splanować - zgodnie ze sztuką koszt uszczelniacza to 1-2zł sztuka, więc nikt z głodu nie umrze wymieniając je przy okazji na pewno nieprędko nadarzy się okazja do kolejnego zrzucenia głowicy, a masz już spokój z ewentualnym łykaniem oleju w późniejszym czasie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/574-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-1620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Po wymianie uszczelki i skręceniu silnika przed zalanie go płynem wypłucz zbiorniczej wyrównawczy, abyś mógł dobrze widzieć poziom płynu. Płukanie przeprowadź wlewając np. benzynke ekstrakcyjną, potem szejker i wylanie wszystkiego.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/574-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-1621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gamirek Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Masz jeszcze szansę na uszkodzenie nagrzewnicy oleju błędnie nazywanej chłodniczką oleju. Miałem podobnie i mechanicy od razu brali się za remont głowicy. Objeździłem kilka warsztatów i w jednym dokonano właściwej diagnozy pojawienia się oleju w układzie chłodzenia - NAGRZEWNICA OLEJU. Kłopotliwe płukanie po naprawie. Jak wyjaśnił mechanik Każdy silnik diesla ma nagrzewnicę oleju, która przyspiesza nagrzewanie się zimnego silnika. Wyjaśnił też, że jak jest uszkodzona głowica lub uszczelka pod nią to prawie zawsze jest płyn chłodzący w silniku - wtedy śmietana na bagnecie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/574-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-11401 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się