Gość Bartas Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zaczynamy od narzędzi: * klucz imbus 10 mm do odkręcenia kierownicy * klucz torx 27 do odkręcenia poduszki * wkrętak krzyżak średni i większy. * klucz 13 do odłączenia akumulatora * tempomat (208 545 03 24 niemieckie napisy lub 208 545 04 24 angielskie napisy z limiterem, bez limitera 208 545 00 24 niemieckie napisy lub 208 545 02 24 Angielskie napisy) * osłona na kierownicę z wycięciem na tempomat - nowa kosztuje ok 21 zł netto w serwisie: z regulacją kierownicy 202 545 00 24, bez regulacji 202 545 02 23 lub wyciąć samemu, też pasuje 1. Odłączamy akumulator, uwaga na kod radia. 2. Zdejmujemy osłonę pod kierownicą. 3. Koniecznie koła ustawione na wprost. 4. Poduszka przykręcona na dwie śruby z tyłu kierownicy i dalej zgodnie ze zdjęciami. W tym miejscu podłącza się tempomat: Odkręcamy poduszkę torx 27 i odłączamy ją, uwaga na wtyczkę, mocno siedzi, później odłączamy kabelki od sygnału, w głębi widoczna śruba na imbus 10 mm do odkręcenia kierownicy, potrzebny jest porządny klucz: Po odkręceniu kierownicy koniecznie zaznaczamy by zamontować ją tak samo: Odkręcamy taśmę – te dwa wkręty: Ściągamy całą taśmę z pomocą małego wkrętaka: Wycięte ręcznie miejsce na tempomat: Składamy przełączniki: Podłączamy poduszkę powietrzną: W tym miejscu podłączamy: Tak wygląda zamontowany: Autor: Adaśko Źródło: http://www.w202.pl   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi