Gość Bartas Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Popsuł mi sie kierunek prawy, czasem działał, czasem nie. Używka kolo od 100zl do 200zl, ale po co mam przepłacać, a wiec do dzieła. 1. Odłączamy akumulator, unikniemy bledu SRS po odłączeniu poduszki powietrznej. 2. Koła prostujemy i wyciągamy kluczyk. 3. Odkręcamy 2 śruby z tylu kierownicy typu torx. 4. Odłączamy poduszkę powietrzna i klakson. 5. Odkręcamy kierownice kluczem typu imbus 10, może być przydatna rurka - mocno dokręcone. 6. Odkręcamy 2 śrubki krzyżakiem spirale od poduszek (uwaga żeby sie nie przekręciła, zabezpieczamy taśma klejąca). 7. Odkręcamy 3 śrubki krzyżakiem mocujące przełącznik zespolony i tempomat. 8. Wysuwamy przełącznik zespolony, jest przylutowany na stale, także cala operacje trzeba wykonać w samochodzie. 9. Usuwamy 4 malutkie nity śrubokrętem, które łączą przełącznik zespolony w całość. 10. Czyścimy styki, np. śrubokrętem płaskim. 11. Składamy przełącznik, zamiast nitów zastosowałem malutkie wkręty. 12. Wykonujemy odwrotnie czynności w kolejności od 8 do 1. To wszystko w zasadzie, przełącznik działa jak nowy, styki były zaśniedziale, wręcz zwęglone. Gdzieś w serwisie słyszałem, ze przełącznik zespolony jest nienaprawialny a tu proszę. Autor: fabek Źródło: http://www.w210.pl   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi