Gość Bartas Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Zabrałem się za wymianę. Powolutku robiłem sobie 3h. Spokojnie można zrobić w 2 lub mniej, m.in. mam nadzieję dzięki moim wskazówkom. 1. Zdejmujemy prawy boczek bagażnika, a następnie tapicerkę pod sufitem. - widać 6 białych spinek - w tych miejscach pociągamy z wyczuciem w dół (najlepiej zacząć od strony lampki), i pociągamy całość do siebie (do środka bagażnika). 2. Zamykamy klapę i zdejmujemy zapinki z siłowników - i podważamy siłowniki z zaczepów, najpierw stronę bliżej kabiny, następnie odchylamy gumę osłaniającą siłownik, zdejmujemy zapinkę i podważamy. 3. Zakładamy nowy siłownik, najpierw część od strony klapy. Przy wciskaniu drugiej strony trzeba poprosić kogoś by uniósł klapę na maxa do góry, dopiero wtedy końcówka siłownika znajdzie się na wysokości bolca. 4. Składamy wszystko do kupy. No i tyle. Klapa wreszcie zamyka się łagodnie, nie ma huku. Od połowy sama idzie do góry. Niestety dość ciężko się zamyka do połowy, ale to się pewnie wyrobi. Siłowniki firmy Topran. U kolegi miałem po 60zł/szt. Nie pytałem ile normalnie kosztują. W ASO 180zł/szt. Autor: wasiliew Źródło: http://www.w210.pl   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/520-nadwoziewymiana-si%C5%82ownik%C3%B3w-klapy-baga%C5%BCnika-kombi-mercedes/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi