Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, że masz abonament na szklaną kulę i stąd sarkastyczny ton.

Weź kozaku ogarnij się i jeśli sam nie wiesz, to przynajmniej nie kpij z kogoś, kto ci dobrze radzi.

Widać wiedzy masz zero i nie masz pojęcia jak działa przepływomierz, ale kpić lubisz.

Idź gdzie indziej sadzić takie kawałki, bo cie wytne z tego forum za moment.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5175-jak-sprawdzi%C4%87-czujnik/#findComment-29264
Udostępnij na innych stronach

Z nikogo nie kpie i w życiu nie miałem takiego zamiaru wcześniejszą wypowiedz potraktowałem jako żart i pozwoliłem sobie też za żartować nie rozumie twojej agresji.Jak kogoś uraziłem to przepraszam nie miałem takiego zamiaru.O przepływomierzu coś tam wiem.Jak masz chwile kolego to ci opiszę mój problem może mi coś zasugerujesz. Zmierzyłem mój czujnik i pomiar był 1,62V do 2,3V w zależności jakie są obroty.Jak silnik przydusi to spada do 0,9V. Czy może dusić go przypchany katalizator.Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5175-jak-sprawdzi%C4%87-czujnik/#findComment-29265
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, nie wychwyciłem "żartu". Chyba, że mam słaby dzień no ale nieważne. Nie pisz tak, bo jak widać niekiedy jest to niewłaściwie odczytane.

 

Zmierzyłem mój czujnik i pomiar był 1,62V do 2,3V w zależności jakie są obroty.Jak silnik przydusi to spada do 0,9V.

Nie zawsze sam pomiar napięcia jest wystarczający. Robert pisząc o diagnostyce miał na myśli podgląd w programie, ILE POWIETRZA zaciąga silnik. To pozwala w porównaniu wskazań lambdy wysnuć diagnozę, czy przepływka kłamie czy nie.

 

Czy może dusić go przypchany katalizator.

Może, ale auto miałoby muła po całości.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5175-jak-sprawdzi%C4%87-czujnik/#findComment-29266
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się miałem na myśli parametry live data aby sprawdzić ile przepływa powietrza. A jeżeli chcesz znać napięcie to ma być na pinie 1 przepływki do masy pojazdu 1,2-1,8V na biegu jałowym. Po włączeniu tylko zapłonu max 1,00V

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5175-jak-sprawdzi%C4%87-czujnik/#findComment-29272
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedz pozdrawiam

 

[ Dodano: 2013-07-15, 19:13 ]

Witam problem rozwiązany :D w moim przypadku był to lużny przewód od pina w czujniku.Wszyscy piszą że czujnik jest nie rozbieralny.A to nie jest prawda. Czujnik rozebrałem ostrożnie podważając nożem,jest on wklejony na biały sylikon(trzeba to robić powoli i delikatnie).Otwieramy ostrożnie przechylając na stronę wtyczki.Ja wyciąłem te delikatne połączenie między płytką a pinami.Wszystko jest zalane taką lepką galaretą którą trzeba usunąć do lutowania.Zrobiłem wszystkie nowe(trzy piny) lutowanie lutownicą stacjonarną-było ciężko bo trzeba było lutować wysoką tęperaturą .Po zamontowaniu czujnika z kasowanie błędu 12, Almera się odrodziła koniec z szarpaniem.Po powrocie zrobiłem diagnozę 55 zero błędów.Kilka stówek zostało w kieszeni.Zapomniałem zrobić zdjęć :unsure:.Pozdrawiam i dziękuję Wszystkim za sugestie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5175-jak-sprawdzi%C4%87-czujnik/#findComment-29290
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania