Gość Arkom Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witam, w moim aucie dokładnie audi A4B5, 95r. automat, mam mały problem nie zawsze ale co jakiś czas podczas jazdy auto "głupieje" tzn obroty same skaczą np od 2000 do 2500, auto w momencie dodanie gazu się poddusza, nie chce iść że tak się wyrażę. Na zegarach jako takiego błędu nie ma bynajmniej się nie pokazuje kontrolka, co nie oznacza, że go nie ma oczywiście i podłącze auto pod kompa ma się rozumieć, ale to najwcześniej w przyszłym tygodniu. A teraz do rzeczy z tego co zauważyłem to rura idąca od przepływomierza do przepustnicy ( taka gumowa harmonijka ) jest w pewnym miejscu pęknięta, i to dość mocno. Pytanie brzmi skoro ta nieszczelność jest za przepływomierzem to może to być przyczyną niedomagania? Dodam też że czasami auto ma problem z wolnymi obrotami tzn. po nagrzaniu nie trzyma tych 800-900 tylko obory utrzymują się na wysokości 1200- 1500. Ostatnio jestem trochę zalatany ale jeszcze tylko ten tydzień od przyszłego bd loozniejszy. Dlatego pytam teraz czego mogę się spodziewać. Auto mam od niedawna jeszcze nie ogarnąłem go do końca i jak jak jest pod maską,a le to się niebawem zmieni . Tak czy siak bd wdzięczny za rady. Pozdrawiam Arkom   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5146-czasami-szarpie-brak-mocy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 skoro ta nieszczelność jest za przepływomierzem to może to być przyczyną niedomagania? Jak najbardziej. Lewe powietrze.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5146-czasami-szarpie-brak-mocy/#findComment-29090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Właśnie o tym samym myślę, tzw lewe powietrze, nic postaram się to jakoś ogarnąć i zobaczymy efekt.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5146-czasami-szarpie-brak-mocy/#findComment-29095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Co tu ogarniac. Masz dziure, musisz ją zatkac, lub wymienic gume. Od przepływki do zaworu ssącego musi byc wszystko szczelne. Pomijam fakt ze pęknięciem moze ciągnąc syf z komory...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5146-czasami-szarpie-brak-mocy/#findComment-29098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Pisząc "ogarnąc" miałem dokładnie na myśli t co napisałeś albo jakoś to uszczelnię albo zwyczajnie to wymienię tyle. [ Dodano: 2013-07-02, 14:37 ] Gumowa rurka już do mnie "idzie" myślę, że w piątek bd ja miał, stwierdziłem, że nie bd się bawił w owijanie taśma lub coś w tym stylu kupiłem dobrą używkę na allegro, ale to tak na marginesie. Mam małe pytanie czy wskazane bd zrobić po założeniu tej rurki adaptację obrotów ( chyba tak to się nazywa ), tzn odpalić autko na ludzie i nie dotykać pedału gazu do momentu nagrzania auta. [ Dodano: 2013-07-06, 18:52 ] rurka wymieniona, co prawda mało dziś zrobiłem km ale jak narazie brak problemu, zobaczymy jak to bd przy większej ilość kilometrów. [ Dodano: 2013-08-08, 12:03 ] Witam muszę odświeżyć temat, problem nadal jest, tzn ukazuje się nie mówię że jest tak bez przerwy ale co jakiś czas podczas jazdy autem szarpie, przerywa, nie daje się rozpędzić zero reakcji na pedał gazu. Zainwestowałem w kabel do swojego auta i sprawdziłem błędy i.............. VAG-COM Version: Release 409.1-S Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8D0 907 557 H Component: 1,6L R4/2V MOTR AT D01 Coding: 04031 Shop #: WSC 00000 7 Faults Found: 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 06-10 - Signal too High - Intermittent 16507 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High P0123 - 35-10 - - - Intermittent 17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit P1505 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Controller: 01N 927 733 AD Component: AG4 Getriebe 01N 2332 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 00518 - Throttle Position Sensor (G69) 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Skipping Address 15-Airbags ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8D0 919 033 C Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D03 Coding: 00142 Shop #: WSC 19411 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0S4351659 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Jest tam mowa min o sondzie lambda, przepustnicy korkowcu. Dowcip polega na tym, że nie wiem od czego zacząć. Dziś skasuje błędy i zobaczę co pokaże się ponownie i postaram się sprawdzić czy dochodzi sygnał/ napięcie do sondy. Z tego co wiem to powinna ona oscylować w granicach 1 V? Macie jeszcze jakieś pomysły co z tym fantem zrobić??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5146-czasami-szarpie-brak-mocy/#findComment-29100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się