Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w moim aucie dokładnie audi A4B5, 95r. automat, mam mały problem nie zawsze ale co jakiś czas podczas jazdy auto "głupieje" tzn obroty same skaczą np od 2000 do 2500, auto w momencie dodanie gazu się poddusza, nie chce iść że tak się wyrażę. Na zegarach jako takiego błędu nie ma bynajmniej się nie pokazuje kontrolka, co nie oznacza, że go nie ma oczywiście i podłącze auto pod kompa ma się rozumieć, ale to najwcześniej w przyszłym tygodniu. A teraz do rzeczy z tego co zauważyłem to rura idąca od przepływomierza do przepustnicy ( taka gumowa harmonijka ) jest w pewnym miejscu pęknięta, i to dość mocno. Pytanie brzmi skoro ta nieszczelność jest za przepływomierzem to może to być przyczyną niedomagania? Dodam też że czasami auto ma problem z wolnymi obrotami tzn. po nagrzaniu nie trzyma tych 800-900 tylko obory utrzymują się na wysokości 1200- 1500. Ostatnio jestem trochę zalatany ale jeszcze tylko ten tydzień od przyszłego bd loozniejszy. Dlatego pytam teraz czego mogę się spodziewać. Auto mam od niedawna jeszcze nie ogarnąłem go do końca i jak jak jest pod maską,a le to się niebawem zmieni :P. Tak czy siak bd wdzięczny za rady. Pozdrawiam Arkom

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5146-czasami-szarpie-brak-mocy/
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Co tu ogarniac. Masz dziure, musisz ją zatkac, lub wymienic gume. Od przepływki do zaworu ssącego musi byc wszystko szczelne. Pomijam fakt ze pęknięciem moze ciągnąc syf z komory...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5146-czasami-szarpie-brak-mocy/#findComment-29098
Udostępnij na innych stronach

Pisząc "ogarnąc" miałem dokładnie na myśli t co napisałeś albo jakoś to uszczelnię albo zwyczajnie to wymienię tyle. :)

 

[ Dodano: 2013-07-02, 14:37 ]

Gumowa rurka już do mnie "idzie" myślę, że w piątek bd ja miał, stwierdziłem, że nie bd się bawił w owijanie taśma lub coś w tym stylu kupiłem dobrą używkę na allegro, ale to tak na marginesie. Mam małe pytanie czy wskazane bd zrobić po założeniu tej rurki adaptację obrotów ( chyba tak to się nazywa ), tzn odpalić autko na ludzie i nie dotykać pedału gazu do momentu nagrzania auta.

 

[ Dodano: 2013-07-06, 18:52 ]

rurka wymieniona, co prawda mało dziś zrobiłem km ale jak narazie brak problemu, zobaczymy jak to bd przy większej ilość kilometrów.

 

[ Dodano: 2013-08-08, 12:03 ]

Witam muszę odświeżyć temat, problem nadal jest, tzn ukazuje się nie mówię że jest tak bez przerwy ale co jakiś czas podczas jazdy autem szarpie, przerywa, nie daje się rozpędzić zero reakcji na pedał gazu. Zainwestowałem w kabel do swojego auta i sprawdziłem błędy i..............

 

VAG-COM Version: Release 409.1-S


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
  Controller: 8D0 907 557 H
  Component:  1,6L R4/2V MOTR AT D01
  Coding: 04031
  Shop #: WSC 00000
7 Faults Found:
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
           06-10 - Signal too High - Intermittent
16507 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High
           P0123 - 35-10 - - - Intermittent
17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit
           P1505 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
           P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
           P1570 - 35-10 - - - Intermittent
17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded
           P1327 - 35-10 - - - Intermittent
17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded
           P1326 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
  Controller: 01N 927 733 AD
  Component: AG4 Getriebe 01N    2332
  Coding: 00000
  Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
           16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
  Controller: 4D0 907 379 D
  Component: ABS BOSCH 5        7402
  Coding: 0265108005  
  Shop #: BB 37402
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
  Controller: 8D0 919 033 C
  Component: B5-KOMBIINSTRUMENT  D03
  Coding: 00142
  Shop #: WSC 19411
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
  Controller: 4A0 953 234 
  Component: IMMO AUZ9Z0S4351659 D76
  Coding: 00000
  Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01176 - Key
           07-10 - Signal too Low - Intermittent

End   --------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jest tam mowa min o sondzie lambda, przepustnicy korkowcu. Dowcip polega na tym, że nie wiem od czego zacząć. Dziś skasuje błędy i zobaczę co pokaże się ponownie i postaram się sprawdzić czy dochodzi sygnał/ napięcie do sondy. Z tego co wiem to powinna ona oscylować w granicach 1 V????

 

Macie jeszcze jakieś pomysły co z tym fantem zrobić??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5146-czasami-szarpie-brak-mocy/#findComment-29100
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania