Gość dawid9999 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam, mam problem, posiadam fieścine mk3 1.3 60km z 92r benzyna plus gaz, ostatnio zepsuł mi się gas i byłem zmuszony jeździć na benzynie, jak gaz był sprawny benzyna tylko do rozpalenia służyła, a więc do rzeczy, zrobiłem ok 80km na trasie i fieścina nagle zaczęła mulić, tracić moc po czym gasła, po odczekaniu na postoju paru min, przejechała może 500m i znów to samo, zatankowałem ok. 3.5L przejechałem może pare km i znów to samo, potem znów dotankowałem i nawet na luzie obroty falowały po czym gasła. Problem jest obojętnie czy na zimnym silniku czy na ciepłym, a na gazie jeździ bez zarzutu odkąd został zrobiony. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 na gazie jeździ bez zarzutu odkąd został zrobiony Zacząłbym od sprawdzenia pompy paliwa... nie mam pewności czy masz mechaniczną czy już eletryczną. Aczkolwiek jeśli na gazie jest wsio baja, zwykle pierwszym miejscem do sprawdzenia jest pompa paliwa która na LPG niestety wysiada, zwłaszcza jeśli jest mało używana lub zdarza się że pracuje na sucho bo w paku jest za mało benzyny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawid9999 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Pompa pracuje, ponieważ po zdjęciu filtra i przekręceniu kluczyka leci benzyna pod małym ciśnieniem z wężyka   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil55 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 proponowałbym zmierzyc cisnienie paliwa gdy samochód nie odpala   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawid9999 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Narzędzi nie mam do tego, ale mogę powiedzieć że jak wężyk skierowany jest do góry to strumień benzyny jest na ok. 1 cm   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Można to sprawdzić w łatwiejszy sposób ... W Twoim przypadku pompa powinna pompować tak jak w jednopunktowym wtrysku, bodajże ok 1 Bar ... - bierzesz wężyk i wkładasz go do 1L butelki i zaczynasz liczyć w jakim czasie się napełni ... nie pamiętam tylko czy napełnienie tej butelki miało wynieść 30s czy 60s   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawid9999 Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Ok, sprawdzę, a powiedz mi czy takie objawy wskazują na uszkodzoną pompę ? jak wyjaśnić to że po odczekaniu ok. 5 min można przejechać kawałek i tak w kółko   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Ciężko powiedzieć... jest to możliwe gdyż pompa się nagrzewa (paliwo ją chłodzi) ... jeśli śmigasz ciągle na rezerwie mogła się przytrzeć... i po paru minutach jazdy się zatrzymuje... "odpocznie" i znów chwile da radę... aczkolwiek osobiście na "żywo" nie spotkałem się z takim przypadkiem "pół-działającej" pompy... zawsze albo działała albo była zdechła   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się