Gość maruda1994 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Mam znowu problem ze swoim golfem II, 1.3 44 Kw, jest na wtrysku, i od jakiegos czasu pal iduzo benzyny, ostatnio na 18 litrach przejechałem 171 km. Czy może byc przyczyna takiego spalania duzego ze jezdziłem troche (tak z 50 km) bez działajacego jednego cylindra ? czy moze byc inna przyczyna. Z góry dzieki za podpowiedzi   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Jeżeli nie pracował jeden cylinder to tak może to być przyczyną takiego spalania, i tak dodam na marginesie że nie powinno się świadomie tak jeździć, można wygiąć głowicę w ten sposób bynajmniej tak mnie uczono. Watro tez w twoim przypadku sprawdzić układ zapłonowy świece, kable WN, kopułkę, palec rozdzielacza, filtry - standardowa procedura, ze tak powiem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Standardowo, jak wyżej do sprawdzenia układ zapłonowy... aczkolwiek sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Gdy silnik nie pali na jexen cylinder to myślisz że nie leci do niego benzyna? Silnik normalnie na ten cylinder dostaje paliwo ale go nie przepala także efekt podobny jakbyś sam wylał bene na glebe. Z racji że pracuje na 3 garach i jest słabszy i nie radzi sobie z budą, zeżre wiecej wachy bo skądś musi wziąć siłę żeby się poruszyć. inaczej mówiąc silnik nie ma mocy a Ty musisz mocniej go deptać żeby rozbujać się do jakiejś prędkosci...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruda1994 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 wiem ze niedziałający cylinder również pobiera bajurke, dzieki za podpowiedzi panowie, kable WN palec kopulka i reszta sa nowe wiec dzieki za podpowiedzi   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 No to skoro układ zapłonowy jest raczej ok to musisz sprawdzić jak teraz jest ze spalaniem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 993cm3 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Niedziałający cylinder jest przyczyną awarii układu zapłonowego, lub zasilającego ( wtrysk) Gdy te 2 układy są jednak sprawne to powodem wysokiego spalania jest uszkodzenie sondy lambda, czujnika temperatury cieczy lub przepływomierza albo czujnika ciśnienia powietrza (map)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się