Skocz do zawartości

Astra F zgasła podczas jazdy i nie odpala


Gość impreza

Rekomendowane odpowiedzi

Gość impreza

Witam,

Panowie mam poważny problem. Ostatnio pojechałem rano do pracy ok 8 km bez problemu, auto stało na parkingu w słońcu, wracam do domu, przejechałem max 1 km na LPG (który załączam przegazowaniem), zaczęło szarpać i się dusić po dodawaniu gazu, zjechałem na bok, zgasiłem, odpalam i nic. Ani na benzynie (było coś paliwa), ani awaryjnie na LPG(zbiornik pełny). Tego samego dnia po 2-3 godzinach wymieniłem kable WN i świece na nowe, auto ani drgnie. Kręci ale nie odpala. Wróciłem na drugi dzień, od mechanika dowiedziałem się że trzeba się skupić na odpaleniu na benzynie więc w razie czego dolałem troche paliwa, auto po dwóch dłuższych kręceniach odpaliło. Dojechałem bez problemu do domu. Na drugi dzień odpalanie(na benzynie) i jazda bez problemu (na LPG). Kolejny dzień - z rana bez problemu odpalam i wracam do domu po pracy, po przejechaniu ok 5 km, temperatura na wskaźniku ok 95 stopni, zapala się check i auto zaczyna szarpać i gaśnie po dodawaniu gazu tak jak wcześniej. Zgasiłem, odpalam i nic. Po tym odpiąłem akumulator i zapomniałem zczytać błędu (niestety).

Wymieniłem moduł zapłonowy DIS na inny ze szrotu i nic nie pomaga.

Filtry i płyny wymieniane i uzupełniane przed zimą, jakieś 6 miesięcy temu.

 

Proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość impreza

Niestety odłączyłem po tym drugim zatrzymaniu, myślałem że to może mapy paliwowe się przestawiły i oszalał komputer.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpięcie aku teoretycznie nie powinno bardzo wpłynąć... jeśli błąd wciąż występuje to wywali go ponownie ;-) ... postaraj się z czytać błędy, to dużo pomoże :) ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość impreza

Ok, jutro udam się do auta i spróbuję odczytać. Dzięki za odzew narazie.

 

[ Dodano: 2013-05-25, 12:21 ]

Odczytałem błędy - 0200 (Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza) i 0130 (Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ?). Innych błędów nie ma. Nadmienię tylko że o tych błędach wiedziałem już kiedyś, jakieś 2-3 miesiące temu zczytywałem błędy i pokazało te same po tym jak auto po osiągnięciu temp ok 95 stopni w korku pokazało checka, ale skoro auto jeździło bez problemu to je zignorowałem, tym bardziej iż często można spotkać opinię że w autach z LPG te błędy się zdarzają. To one mogły spowodować objawy o których pisałem w 1 poście?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania