Skocz do zawartości

Drgania półosi MK3


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

W czasie wymiany sworznia wahacza wysunęła się półoś ze skrzyni. Nakierowałem ją na wieloklin, skręciłem wszystko. Pojawiły się drgania podczas jazdy. Może ktoś miał podobny problem, lub ma wiedzę co może być przyczyną takiego zachowania. Pozdrawiam Mariusz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Jesli przegub wewnetrzny wysunął sie ze skrzyni to nie wystarczy go nakierowac na wieloklin. Trzeba go wcisnąć w skrzynie zeby zabezpieczenie wskoczylo na swoje miejsce (lapiesz za polos i wciskasz). Przez to mozliwe jest bicie. Zrob to mozliwie szybko bo szkoda uszczelniacza.

 

Przegub wewnetrzny przejmuje na siebie zadanie wydluzania i skracania polosi przy ruchach zawieszenia. Jak auto poskladane to wystaczy podniesc jedno kolo i dobic lekko przegub za rant mlotkiem przez kawalek drewienka co by nie zniszczyc gumy (oczywiscie po srednicy, obracajac przegub i wskoczy)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania