Skocz do zawartości

nierówna praca silnika


Gość KRUK1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam doradce wymieniłem bak i miałem kłopoty z zapaleniem auta ale to wina powietrza pewnie? teraz silnik nierówno pracuje i ma wysokie obroty ,a jak obroty spadają to gaśnie jaka morze mu być przyczyna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kacu się udało

:shock:

 

w tej chwili niemo gie

:shock:

 

co morze mu być?

:shock:

 

Litości...

 

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; color: #000000

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem odkąd zapalił przejechałem nim ponad 30 km to powinien się odpowietrzyć. a w tej chwili nie chce wo-gule zapalić.

 

[ Dodano: 2013-05-13, 19:45 ]

A jest taka obija ze źle podłączyłem przewody przy zbiorniku i ciągnie paliwo z powrotu razem z powietrzem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Mozliwe ze odwrotnie podlaczyles przewody, z tego co pamietam to dieslowska astra F ma oba króćce przy pływaku, zasilający jest z filterkiem, przelew bez, z zewnatrz ciezko ocenic który jest który. Jesli jeden z nich jest wiekszej srednicy to zawsze zasilajacy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oba są takie same i czytałem tu że przewód od góry filtra to doprowadzający a zboku to powrót a ja patrząc po przewodach myślałem ze paliwo wpierw idzie na filtr a powrót z pompy :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Ten z boku filtra leci do zbiornika, ten u gory filtra leci do pompy - pompa przeciaga paliwo ze zbiornika bocznym przewodem do filtra i z filtra górnym zasysa i podaje na wtryski.

 

Przelew leci z pompy prosto do zbiornika, po drodze zbiera jeszcze nadmiary z wtryskiwaczy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza zasada kupujesz używany bak to go dobrze prze plakuj z brudu i zimnic filtr o razu. sprawdziłem przewody i teraz auto chodzi jak żyletka . Dzięki Szymek za porady :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

 

co do

Pierwsza zasada kupujesz używany bak to go dobrze prze plakuj z brudu

 

O ile w dieslu jeszcze to przejdzie to zbiornika po benzynie nie wolno w ten sposób czyscic bo grozi to wybuchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania