Skocz do zawartości

przy ruszaniu i jeździe na biegu wstecznym drży całe auto


Rekomendowane odpowiedzi

Możliwe, że przegub wewnętrzny jest uszkodzony, podejrzewam że jest to przednionapędowe auto, jeżeli tylno to możliwe że podpora wału lub sam tylno most, ale ja stawiam, że to jest napęd na przód i możliwe że krzyżak przegubu wewnętrznego jest uszkodzony, ewentualnie sprężyna w samym przegubie. Z innych opcji to warto sprawdzić wszystkie poduszki silnika i skrzyni oraz elementy zawieszenia.

 

możliwe że krzyżak przegubu wewnętrznego jest uszkodzony

Niestety, nie ma tam żadnego krzyżaka. To przegub Bierfelda, standardowy jak w każdym innym aucie.

 

ewentualnie sprężyna w samym przegubie

Jak wyżej: nie ma tam żadnej sprężyny.

 

Po raz kolejny proszę: nie wiesz, nie pisz, nie wprowadzaj ludzi w błąd.

 

A co do problemu:

Poduszka skrzyni może być wyrąbana. Jak auto ciągnie, to poduszka jest pchana na dół, czyli tak naprawdę ma normalne warunki pracy. Na wstecznym poduszkę podnosi, a że rozwarstwiona, to i może skakać cały zespół napędowy.

 

Pisząc o przegubie miałem na myśli przegub ten przy skrzyni, co do tego że mam się nie wypowiadać bym polemizował, a co do samego przegubu to czy tam jest krzyżak czy nie w tym przypadku dużego błędu nie popełniłem bo sam przegub wewnętrzny tam jest ( jak w większości aut ) to raz a dwa o poduszkach tez pisałem, więc Adminie spokojnie i nie nerwowo napisałem grzecznie, że może to być przegub lub poduszki ( nie wspomnę o tylnym moście bo jak napisałem wyżej nie wiem czy to przednio czy tylno napędowe auto - wydaje mi się ze przednio dlatego napisałem tak a nie inaczej ), poza tym jak czegoś naprawdę nie wiem to się nie wypowiadam np w tematyce deasli, rzadko kiedy się wypowiadam, a Ty, że napisałem że jest taki a nie inny przegub to mała niedokładność ale sam przegub jako taki występuje więc wydaje mi się, że delikatne powiedzenie, że jest tam taki a nie inny przegub by wystarczyło a nie od razu pisanie żeby się nie wypowiadać :)

 

Dobrze, powiem wprost:

miałem na myśli

Guzik mnie obchodzi co miałeś a czego nie miałeś. Na tym forum ludzie mają dostawać precyzyjne i wyczerpujące odpowiedzi, a nie skróty myślowe. Nie po to tu puytają aby zastanawiać się, co wieszcz miał na myśli pisząc te słowa.

co do tego że mam się nie wypowiadać bym polemizował

Proponuję zaniechać polemiki. Jeśli nie wiesz o czym piszesz i walisz tekst, że w przegubie jest jakiś krzyżak i sprężyna, to daj sobie siana z takimi poradami. Forum dzięki tobie zyskuje opinię, że jacyś laicy próbują tu dawać porady. KAŻDY mechanik po przeczytaniu twojej ostatniej porady uśmiechnie się. I zapewne będzie to uśmiech politowania w zakresie zasobów wiedzy udzielającego porady...

dużego błędu nie popełniłem bo sam przegub wewnętrzny tam jest

Dużego? Małego? Co za różnica?

Nie chcę być niemiły, ale nie masz bladego pojęcia o tym co piszesz. Przegub Bierfelda nie ma żadnych sprężyn ani krzyżaków tylko składa się z kosza, koronki i kulek. Może poszukaj sobie na goglach albo coś, bo ręce opadają...

Adminie spokojnie i nie nerwowo

Jestem spokojny i nie jestem nerwowy. Grzecznie prosiłem wczoraj, grzecznie proszę dzisiaj:

chcesz pomagać, to pomagaj ale nie wprowadzaj w błąd.

 

Sprowadza się to do tego, że jeśli nie jesteś czegoś pewien na 100% to tego po prostu nie piszesz.

Nie potrzebuję tu radców, któzy ludzi wpuszczają w kanał ewentualnie przyczyniają się do tego, że potem te wspaniałe rady forumowicz wygłasza u mechanika, który zaczyna turlać się ze śmiechu.

jak napisałem wyżej nie wiem czy to przednio czy tylno napędowe auto

To albo się dowiedz dokładnie wszystkiego albo nie pisz. Najprostsza rada.

 

Mam propozycję nie do odrzucenia:

Doradzaj, pomagaj ile wlezie, ale TYLKO w wypadku, jeśli czegoś jesteś pewien na 100 a nie "wydaje ci się", "słyszałeś", "kolega kolegi mówił" etc.

To forum ma być profesjonalne. I dyskusję w tym temacie uważam za zakończoną.

 

ehhh dobrze to jak to forum ma być takie profesjonale ok rozumiem, to, że tam jest zwykły przegub też rozumiem ( racja mój błąd ), co do tego, że nie mam pojęcia jak wygląda budowa przegubu hymm raczej się mylisz ale to w tym momencie to nie ważne, i co do samego krzyżaka i sprężyny to fakt w zwykłym przegubie Bierfelda to nie występuje ale, są przeguby wewnętrzne inne niż te, w których takie rzeczy wstępują, dokładnie wiesz o co mi chodzi. Tak czy inaczej prawda jest, że w tym aucie występuje zwykły przegub i napisałem to wcześniej, że źle napisałem.

 

Gość Anonymous
możliwe że krzyżak przegubu wewnętrznego jest uszkodzony

Niestety, nie ma tam żadnego krzyżaka. To przegub Bierfelda, standardowy jak w każdym innym aucie.

 

ewentualnie sprężyna w samym przegubie

Jak wyżej: nie ma tam żadnej sprężyny.

 

Po raz kolejny proszę: nie wiesz, nie pisz, nie wprowadzaj ludzi w błąd.

 

A co do problemu:

Poduszka skrzyni może być wyrąbana. Jak auto ciągnie, to poduszka jest pchana na dół, czyli tak naprawdę ma normalne warunki pracy. Na wstecznym poduszkę podnosi, a że rozwarstwiona, to i może skakać cały zespół napędowy.

 

Jak można sprawdzić poduszki na skrzyni?

 

Z kanału zerknąć i popatrzeć czy nie rozwarstwiła się. Ewentualnie breszka i podnosić za łapę skrzyni patrząc, jak zachowuje się poduszka. To element metalowo-gumowy, wulkanizowany. Nie ma prawa być odwarstwione i latać sobie luźno.

 

Ewentualnie jeszcze podnieść maskę auta lub z kanału zobaczyć co się dzieje gdy jedna osoba w aucie próbuje ruszyć z jedynki na zaciągniętym ręcznym.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania