Gość marcinW85 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Witam serdecznie, posiadam Golfa 3 z końca 1995 roku w benzynie z manualną skrzynią biegów. Kiedy lewarek jest w pozycji "na luzie" występują luzy na tym że lewarku. Kiedyś kolega pokazywał mi pod maską jakieś elementy od mechanizmu wybierania biegów i mówił że tam są luzy bo części już się wyrobiły. Niestety więcej szczegółów nie mogę podać gdyż nie wiem   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zależy jaki luz, jak lewarek jest na luzie to powinien być on luźny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zwykle wyrabiają się elementy wybieraka które znajdują się zaraz pod mieszkiem lewarkiem skrzyni biegów oraz elementy znajdujące się prawie przy skrzyni Także najpierw zajrzyj pod mieszek, poruszaj lewarkiem i zobacz czy jest jakiś luz. Potem zajrzyj pod maskę, zlokalizuj elementy, które odpowiadają za zmianę biegów, (są zaraz przy skrzyni) i niech ktoś rusza lewarkiem a Ty obserwuj. Potem zakup wyrobione elementy -> większość z nich jest do dostania od ręki w sklepie - każda z osobna, bądź jako zestawy regeneracyjne   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinW85 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 jak bieg zapięty to lewarek ma luzy i podczas jazdy lata jak żyd po pustym sklepie [ Dodano: 2013-04-12, 07:30 ] Zwykle wyrabiają się elementy wybieraka które znajdują się zaraz pod mieszkiem lewarkiem skrzyni biegów oraz elementy znajdujące się prawie przy skrzyni Także najpierw zajrzyj pod mieszek, poruszaj lewarkiem i zobacz czy jest jakiś luz. Potem zajrzyj pod maskę, zlokalizuj elementy, które odpowiadają za zmianę biegów, (są zaraz przy skrzyni) i niech ktoś rusza lewarkiem a Ty obserwuj. Potem zakup wyrobione elementy -> większość z nich jest do dostania od ręki w sklepie - każda z osobna, bądź jako zestawy regeneracyjne Patrzyłem pod mieszek i zauważyłem jakieś luzy drobne bo drobne ale są, wiem że jest jakiś luz na tzw jabłuszku ( taka kulka dziwna ) patrzyłem w sklepie cała ta dżwignia pionowa od gałki zmiany biegów w dół kosztuje niecałe 50 zł więc nie będę sie bawił w jakieś zestawy naprawcze. A szkopuł pewnie tkwi pewnie w elementach przy samej skrzyni w mechanizmach wybierakowych   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się