Gość harnas. Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Dzisiaj zmieniłem filtra paliwa poprawy niestety nie ma. . Wtryskiwacza były kupowane używane sprawne. Pozmieniałem kolejność błąd dalej ten sam. Odpinałem akumulator błąd się kasuje, ale po odpaleniu i zgaszeniu silnika jest od nowa. LPG był regulowany zaraz po zakupie samochodu wraz z wymianą filtra (jakieś 4 miesiące temu). Po wymianie emulatora również coś tam ustawiali. Wasyl - Chodzi o tą gumową uszczelkę co jest zakręcana pokrywa baku? a i jeszcze co do lokalizacji to okolice pow. Nowo Sądeckiego.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 harnas., jeszcze raz zadam pytanie: Jak się rozgrzeje, to tylko się nie wkręca na obroty, czy w końcu całkiem zdycha i żeby odpalić to trzeba odczekać kilka dobrych chwil? Chodzi o tą gumową uszczelkę co jest zakręcana pokrywa baku? Nie, ona nie ma nic do rzeczy. Odwiecznym problemem w Calibrach jest oring uszczelniający na smoku paliwa w baku: Jeżeli puszcza, to ciągnie trochę paliwa i trochę powietrza, jeździsz autem, pompa się coraz bardziej grzeje, zaczyna słabo pompować, listwa wtryskowa się zapowietrza, pompa staje z przegrzania (jest chłodzona paliwem). Po jakimś czasie pompa stygnie i znów można jeździć do puki nie stanie z przegrzania   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Pozmieniałem kolejność błąd dalej ten sam. Czyli pomimo zamiany wtryskiwaczy - wywala Ci cały czas błąd - za niskie napięcie na 1 wtryskiwaczu ? ... czy zmienił się numer wtryskiwacza ? ... Za niskie napięcie świadczyło by brak przejścia... czyli albo gdzieś kabel jest zaśniedziały albo po prostu złamany... albo Ecu siadło na tym "kanale"... Do sprawdzenia wiązka idąca do wtryskiwacza nr 1. Ewentualnie inne ECU na podmiankę - jeśli możesz od kogoś pożyczyć Zgaduję że gaz masz mieszalnikowy ? ...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas. Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Jak się rozgrzeję pracuje czasem na 3 cylindry po dodaniu gazu do "deski" silnik gaśnie. Z odpaleniem na ciepłym nie ma problemu natomiast ciężko jest przekroczyć granice 3tys obrotów.Po świętach się za to wezmę, zmienię i napisze co i jak . Po "pomieszaniu" wtryskiwaczy błąd dalej ten sam.Kabli na listwie jestem 100% bo przeglądałem je z 20razy. Co do ECU to nie wiem... Gaz jest landi na mikserze z przełącznikiem automatycznym. Wszystkim za podpowiedzi bardzo dziękuje.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malutki Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Za niskie napięcie świadczyło by brak przejścia Za niskie napięcie oznacza m.in. zwarcie do masy, a nie przerwę w obwodzie. Czyli np. przetarty kabel dotykający gdzieś do karoserii lub silnika.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi509 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 w instalacji gazowej masz założony emulator wtrysków, czy po prostu przekaźnik odcina na ostro?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Za niskie napięcie świadczyło by brak przejścia Za niskie napięcie oznacza m.in. zwarcie do masy, a nie przerwę w obwodzie. Czyli np. przetarty kabel dotykający gdzieś do karoserii lub silnika. Ło masz... faktycznie powaliło mnie się ... na odwrót, zbyt wysokie to brak przejścia, zbyt niskie to zwarcie... Tak czy inaczej nie wyklucza to ECU   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas. Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam po zdjęciu baku sitko od pływaka było zalepione mazią przypominającą tą która robi się w zbiorniczku wyrównawczym przy mieszaniu oleju z chłodziwem. Tak czy siak po wyczyszczeniu sitka oraz zmiany oringu wszystko jak najbardziej OK. Dzięki za odpowiedzi.Pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Tak czy siak po wyczyszczeniu sitka oraz zmiany oringu wszystko jak najbardziej OK. Patrz jak to u*owa guma potrafi namieszać w życiu...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się