Gość mawerik3 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Witam. prawdopodobnie przeskoczył łancuch rozrzadu dotarłem do wałków rozrzadu wygląda na to ze napinacz puscił i przeskoczyło ... i tu mam problem wyglada że skoczył o jeden zabek na wałku ssącym ale nie przeskoczył zgodnie z kierunkiem obrotu silnika a do tego zapłon jest ustawiony na 2134 i zastanawiam sie czy przeskoczył o tyle czy ktoś wczesniej ustawił inaczej zaznaczam że silnik cały czas pracował dobrze ,a po przeskoczeniu pracował w miare równo ale był słabszy na komputerze wyszło przestawienie rozrzadu jak z tego wyjśc nie rozbierając całego przodu silnika czy to jest mozliwe   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsewe Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Witam wszystkich Witamy, do powitań jest inny dział /MOD.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkii Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Nie przestawisz zapłonu bo wszystkie czujniki byś musiał przestawiać(?) czego się nie da zrobic . Musisz przestawiać rozrząd.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 W przypadku przestawienia rozrządu nie ma czegoś takiego jak zmiana zapłonu żeby to ominąć... powinieneś się cieszyć że nie przestawił się o więcej niż 1 ząbek... W przypadku gdy wał korbowy nie zgrywa się z wałkiem rozrządu może dojść do zderzenia zaworów z tłokiem a wtedy pozamiatane... także nie ma możliwości korekty. Zabieg o którym wspomniałeś jest fizycznie i teoretycznie nie wykonalny... gdyż w przypadku przesunięcia wałka... ten będzie zamykał zawory jeszcze zanim tłok zassie odpowiednią ilość mieszanki... a tym samym spręży jej mniej a potem po spaleniu może nie być wstanie wypuścić spalin do końca z racji tego że zawór wydechowy zostanie zamknięty za wcześnie... a tym samym silnik będzie oczywiście słabszy... To samo dotyczy sytuacji gdy pasek przeskoczy do tyłu, tylko że wtedy będzie otwierał i zamykał za późno   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość x-ploded Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Znany przypadek- wałek ssący przeskoczył o prawie 180 st. i nie było kolizji w tym silniku Wymiana samego napinacza łańcucha nie pomogła, problem się powtórzył. Wymiana łańcucha i dolnego koła przyniosły efekt. Do wymiany całego rozrządu ze ślizgami trzeba ściągać głowicę. By wymienić dolne koło trzeba poluzować/zdjąć wał(zębatka zahacza o ślizg)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się