Skocz do zawartości

Problem z Astra F 1,6 8V


Gość sokol1514

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sokol1514

Witam ponownie.Dzis sprawdzalem błedy w mojej astrze wyskoczyły 3 a dokladnie 35, 45, 93 i wlasnie ten ostatni najbardziej mnie martwi. co mam zrobic??dodam tez ze mam od dawna problem z wysokimi obrotami ale krokowca mam nowego i kilka razy resetowalem go ale wysokie obroty po jakims czasie wracaja

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien że ten ostatni błąd to 93? :-?

Błąd 93 oznacza - Układ (w urządzeniu sterującym) sterowania napędu na 4 koła (GM Multec)

45 - Sonda lambda lub jej obwód, za bogata mieszanka paliwowo – powietrzna

35 - Zawór regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód; brak (lub zła) regulacji biegu jałowego (GM Multec, Bosch Motronic)

 

Nowy krokowiec... ale jaki ? ;-) nowy nie znaczy że nie będzie wadliwy... zwłaszcza jeśli ma na sobie Logo Topran :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Krhid . Kiedyś u siebie wymieniłem przepływomierz na NOWY i tani ;) Ten nowy i tani przepływomierz, od początku czyli od założenia był zepsuty, wartości z kosomosu pokazywał, samochód chodził gorzej niż na starym. Kupiłem używkę ale ORYGINAŁ - problem jak ręką odjął.

 

Ople nie lubią zamienników i to jest fakt. Gdyby zamienniki były chociaż podobnej jakości co oryginały nie byłoby problemu, ale niestety jest jak jest...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sokol1514

Krokowiec jest nowy kosztował tylko 45zl i cicgle wracaja wysokie obroty. Zrobilem reseta i błedy zginęły. ale pewnie nie długo wroca wysokie obroty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

błąd 93 to norma w x16sz, u mnie tez jest i oznacza "uszkodzenie układu quad w ecu" czy cos w tym stylu. Ogólnie jesli z silnikiem nic złego sie nie dzieje to mozesz go olac.

 

U mnie tez sie pojawia co jakis czas, skasuje i jest spokój do kolejnego odczytu błedów (sprawdze raz na 4-5miesiecy)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sokol1514

Ok juz bład zginał bo skasowałem.Teraz problem z tym silniczkiem krokowym co doradzicie?? zmaina na jakas oryginalna uzywke czy kupno nowego drozszego??

:-|

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

35 i 45 w parze moga oznaczac zbyt mocno uchylona przepustnice. Najlepiej laptopa podpiąć i zobaczyc na ktorym kroku jest regulator biegu jalowego (poprawnie okolo 20), i ewentualnie TPS czy ma 0% na jałowych

 

Moze byc tak ze ktos majstrowal przy przepustnicy (masz LPG) i za mocno ja uchylił, albo prosta przyczyna typu zasyfiona przepustnica, lub cos z linka co w efekcie powoduje niedomknięcie przepustnicy

 

Jakie LPG masz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sokol1514

LPG jest I generacji z tym pokretłem do regulacji dawki. Mechanik jak mi robił silnik jesienia czyscił przepustnice krokowca itd. Krokowca zmieniłem a linka od gazu jest luzna. Dodam ze po zmianie tego krokowca tak sie zaczeło robic i obroty duze i bbłedy na kompie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Czyli do samo co u mnie.

 

Zmieniłbym krokowca na dobra oryginalna używke. Lewego powietrza nie ciagnie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania