Gość bobekas85 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Witam mam takie pudło Nissan Primera P11 2000 r ,poj.1,8 Auto paliło bez zarzytu, az pewnego dnia odpaliło i po zgaszeniu umarło, ponowne uruchomienie konczyło sie fiaskiem. Komputer nie pokazuje błedow, czujnik połozenia wału generuje impulsy, pompa podaje paliwo ale nie ma iskry. Nie mam schematu sterownika a pewnie z niego wychodzi impuls na cewki. Moze ktos pomoc w tej sprawie?? gdzie mam szukac Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Hey Z tego co znalazłem w autodacie, jeśli nie masz iskry, na początek wepnij się woltomierzem w plusowy kabel od cewki (każdej po kolei) i niech ktoś kręci rozrusznikiem. Sprawdź czy napięcie na cewkach podczas kręcenia jest niższe niż 9V. Jeżeli jest niższe to jest coś z "ignition coil voltage supply circuit" ...czyli coś z obwodem zasilania cewki zapłonowej.... ale nie ma wyjaśnienia co dalej... Znalazłem też jakieś dane odnośnie cewek, powinny mieć rezystancję 0,3-1 Ohm ... lub 4000-20000ohm ... nie wiem dlaczego były podane obie... Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem Ci 4 piny (35,36,37,38) z których wychodzi sygnał na cewki... mam nadzieję że to coś pomoże   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobekas85 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 dzieki za info a jak juz uruchomie to dam znac co było   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkelo8 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 jakbyś miał większe problemy to skonsultuj się z salonem honda plaza z Warszawy bo mają tam solidnych fachowców od japońców. Mi zawsze pomagali.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobekas85 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Sprawa rozwiazana przyczyna był silniczek krokowy, ktory robił zwarcie i wybijało bezpiecznik, skutkiem był brak iskry. pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się