Gość tar-michu Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Wszystko sie da tylko pytanie brzmi:1. kto to ogarnie w kwestii elektryki, a jest tego niemało 2. kto zapłaci za piasty z koronkami do ABS i przeguby do przodu 3. ile to wyniesie (wartość auta?) W sobotę jadę po Vectrę GT 2.0i 16V bodaj że z 1993roku (niestety silnik jest do wyrzucenia, a kasta to ser szwajcarski zdrowo pobijany) między innymi ma pełną elektrykę i hamulce z ABS'em.... nada się na dawce dla mojej 1. Co do elektryki da się z to ogarnąć mam pod ręką elektromechanika ) 2. Piasty, koronki i przeguby to mały pikuś są sklepy, ma się kasę "odłożoną na samochód", ewentualnie posłużą dobre części z GT 3. Vici GT zabieram w rozliczeniu ( koleś wisi mi 500pln ) swoją już jakiś czas mam [ Dodano: 2013-02-13, 16:18 ] Dla ciekawskich Vectre GT 2.0i przyprowadziłem rozebrałem i ..... przekładka układu hamulcowego nie miała sensu ponieważ tarcze i klocki hamulcowe w GT były strasznie dotyrane, w mojej były wymieniane w grudniu tak więc założyłem tylko dobrą pompę i hebelki brzytwa   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się