Gość kukiz87 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Witam mam mega problem , siena 1.4 pali mi więcej od poprzedniej omegi 3.2 w automacie pali mi 18 litrów !! benzyny boje się sprawdzać ale też strasznie szybko ucieka. już próbuje kombinować z czym mogę tak poprostu nie da się jeździć. Sonda lambda podczas jazdy faluje od ubogiej do bogatej , na wolnych obrotach niestety stoi w miejscu a ok 0.44 v cóż jeszcze hmm jeżdżę spokojnie. Auto ma kopa i naprawdę fajnie jeździ się nim ale mega spala Sad parownik lpg mam wymieniony na 2 letni z golfa , wcześniejszy właściciel nie miał problemu ze spalaniem. Świece wymienione w grudniu są okopcone trochę i mokrawe jak sie wyjmuje przewody 2 tyg temu wymienione Dajcie jakies rady gdzie szukać problemu tak wielkiego spalania Śrubę na parowniku przykręcić ? Myśle o tym map sensorze , ale czy to ma coś do spalania ? cóż jeszcze nie mam już siły co może być nie tak podsuncie jakies pomysły wszystkie rady jedna po drugiej będe sprawdzał Dziekuje z góry za pomoc   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Ja bym sprawdził jednak spalanie na PB i czujniki np: temp. płynu i jak będzie ok to regulował LPG   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kukiz87 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 czy mając uszkodzony czujnik temp. będzie się właczał wentylator normalnie ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 tak bo czujnik temp. dla ECU jest oddzielnym czujnikiem, a włącznik termiczny wentylatora to inna bajka.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jak już o temperaturze mowa... termostat sprawny czy kolega jeździ z tekturą przed chłodnicą ? ... lub ewentualnie na niedogrzanym silniku... niedogrzanym mam na myśli termostat cały czas otwarty ? ...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kukiz87 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Bez tektury jeżdżę a autko wręcz błyskawicznie sie nagrzewa po dosłownie kilkuset metrów wieje ciepełko , co do tematu to świece już mi sie zrobiła kawka z mlekiem kolorek taki jak powinien być , i albo przez brak jazdy na benzynie albo przez poprawnie wyregulowany gaz , ale jezcze nie sprawdziłem ile spala [ Dodano: 2013-02-04, 22:58 ] Niestety regulacja nie pomogła spala ile spalała 16-18 l i pb to samo Które czujniki wpływaja na spalanie jestem zdesperowany wymienie wszystko Sonda(faluje podczas jazdy łapie zakres od 0,07 do max ok 0,75 v na postoju lub po wcisnienciu sprzegła totalnie lezy w miejscu zalezy jak parownikiem sruba czułości sie pokręci raz ubogo raz bogato a raz po środku) Czujnik temp cieczy Termostat ? ( Jesli działa niby prawidłowo szybko ciepełko daje itp moge go wyeliminować z kręgu podjerzanych ?) Map sensor Czujnik położenia przepustnicy ? co jeszcze? Auto się zbiera fajnie nie muli obroty w miare równe trzyma Wymieniane świece oraz przewody zapłonowe   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się