Skocz do zawartości

LPG golf 3


Gość borzym1

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem strasznie autko pali duzo gazu. Golf 3 1.8 GT. 1993 r. reduktor 2 generacji. jak byl nowy reduktor to robiłem 300 km na 30 l gazu. robiłem teraz ostatnio 220 km na butli. stwierdzono w warsztacie gaziazy, że reduktor do wymiany więc wymieniłemna nowy, dalej nic, potem ,że sonda lambda zepsuta kupiłem nową bosza dalej nic, pali dalej duzo. Stwierdzili,że silniczek krokowy dobry.Na mierniku dalej pokazuje bogata mieszanke, jak przygazuje to pokazuje 8.8 v i stoi w miejscu a podobno powinno być 5v conajmniej. pokręce tą śrubka czarną przy reduktorze to czasami pracuje od 0 do 7-8 v ale potem staje na 0 v i stoi tak, jak porusze to znowu drgnie do 8v , na bezynie pracuje ładnie od 0 do 8-9 v. Nie mam już pojecia co jest grane. do gaziarzy jeżdze kase wydaje i tak nic nie robio pożytecznego. wydalem na nowy reduktor i nową sondę i bez zmian . Pomocy co jeszcze można zrobić :cry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Na mierniku dalej pokazuje bogata mieszanke, jak przygazuje to pokazuje 8.8 v i stoi w miejscu a podobno powinno być 5v conajmniej. pokręce tą śrubka czarną przy reduktorze to czasami pracuje od 0 do 7-8 v ale potem staje na 0 v i stoi tak, jak porusze to znowu drgnie do 8v , na bezynie pracuje ładnie od 0 do 8-9 v. Nie mam już pojecia co jest grane.

Opisz kolego jak ty robisz te pomiary, bo te dane są niewiarygodne co opisałeś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienilem dzisiaj filtr powietrza i teraz gaśnie na gazie, to regulowałem reduktorem ale dalej gaśnie. jak wsadziłem stary brudny to palil, a teraz i na starym nie chce palić i te kółko w środku w obudowie filtra powietrza nonstop cofa sie w dróą strone. nie wiem co jest. a tam zle napisałem o pracy sondy, sory!! sonda pracuje w zakresie 0,8.0v do 0,9.0 v cały czas na bogato.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal na benzynie i przejedź kawałek i sprawdź sondę jak wskazuje. Jeżeli na Pb będzie wszystko dobrze wtedy należy przystąpić do regulacji gazu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bezynie odczyt jest ok ,reguluje i nic nie daje gasnie, sonda pokazuje 0,00 regulować na 3000 obrotów? najpierw regulować przy reduktorze tą czarną śrubką sześciokątną czy przy krokowcu? a może coś z tym dolotem nie tak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bezynie odczyt jest ok ,reguluje i nic nie daje gasnie, sonda pokazuje 0,00 regulować na 3000 obrotów? najpierw regulować przy reduktorze tą czarną śrubką sześciokątną czy przy krokowcu? a może coś z tym dolotem nie tak?

Z tego co piszesz masz 2 generację z krokowcem co ma śrubkę.

Jeżeli jest gaz, czysty filtr gazu, to sprawdzić krokowca czy działa bo może nie zamyka i zalewa silnik. Jak sprawny krokowiec to odpalić auto na gaz je i trzymając obroty kręcić na parowniku aż będzie sam chodził. Jeżeli nie reaguje to parownik do regeneracji/ wymiany. Dolot sprawdzić czy szczelny i klapka antywybuchowa czy chodzi swobodnie. Filtr powietrza dać nowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy reduktor mam ,nowa sonde lambde,i wlożyłem nowy filtr powietrza, no i po wymianie filtra taka szopka, a pytanko ma czy tą śrubko przy filtrze gazu trzeba krecic, czy ma być zakręcona do końca , bo na forach zdania są podzielone :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania