Gość borzym1 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 witam mam problem strasznie autko pali duzo gazu. Golf 3 1.8 GT. 1993 r. reduktor 2 generacji. jak byl nowy reduktor to robiłem 300 km na 30 l gazu. robiłem teraz ostatnio 220 km na butli. stwierdzono w warsztacie gaziazy, że reduktor do wymiany więc wymieniłemna nowy, dalej nic, potem ,że sonda lambda zepsuta kupiłem nową bosza dalej nic, pali dalej duzo. Stwierdzili,że silniczek krokowy dobry.Na mierniku dalej pokazuje bogata mieszanke, jak przygazuje to pokazuje 8.8 v i stoi w miejscu a podobno powinno być 5v conajmniej. pokręce tą śrubka czarną przy reduktorze to czasami pracuje od 0 do 7-8 v ale potem staje na 0 v i stoi tak, jak porusze to znowu drgnie do 8v , na bezynie pracuje ładnie od 0 do 8-9 v. Nie mam już pojecia co jest grane. do gaziarzy jeżdze kase wydaje i tak nic nie robio pożytecznego. wydalem na nowy reduktor i nową sondę i bez zmian . Pomocy co jeszcze można zrobić   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Na mierniku dalej pokazuje bogata mieszanke, jak przygazuje to pokazuje 8.8 v i stoi w miejscu a podobno powinno być 5v conajmniej. pokręce tą śrubka czarną przy reduktorze to czasami pracuje od 0 do 7-8 v ale potem staje na 0 v i stoi tak, jak porusze to znowu drgnie do 8v , na bezynie pracuje ładnie od 0 do 8-9 v. Nie mam już pojecia co jest grane. Opisz kolego jak ty robisz te pomiary, bo te dane są niewiarygodne co opisałeś.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/#findComment-25798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borzym1 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 odpisalem niewiem czy doszło   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/#findComment-25812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Nie wiem gdzie miało dojść, opisz na forum może to być pomocne innym użytkownikom.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/#findComment-25815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borzym1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 wymienilem dzisiaj filtr powietrza i teraz gaśnie na gazie, to regulowałem reduktorem ale dalej gaśnie. jak wsadziłem stary brudny to palil, a teraz i na starym nie chce palić i te kółko w środku w obudowie filtra powietrza nonstop cofa sie w dróą strone. nie wiem co jest. a tam zle napisałem o pracy sondy, sory!! sonda pracuje w zakresie 0,8.0v do 0,9.0 v cały czas na bogato.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/#findComment-25825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Odpal na benzynie i przejedź kawałek i sprawdź sondę jak wskazuje. Jeżeli na Pb będzie wszystko dobrze wtedy należy przystąpić do regulacji gazu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/#findComment-25832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borzym1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 na bezynie odczyt jest ok ,reguluje i nic nie daje gasnie, sonda pokazuje 0,00 regulować na 3000 obrotów? najpierw regulować przy reduktorze tą czarną śrubką sześciokątną czy przy krokowcu? a może coś z tym dolotem nie tak?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/#findComment-25835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 na bezynie odczyt jest ok ,reguluje i nic nie daje gasnie, sonda pokazuje 0,00 regulować na 3000 obrotów? najpierw regulować przy reduktorze tą czarną śrubką sześciokątną czy przy krokowcu? a może coś z tym dolotem nie tak? Z tego co piszesz masz 2 generację z krokowcem co ma śrubkę. Jeżeli jest gaz, czysty filtr gazu, to sprawdzić krokowca czy działa bo może nie zamyka i zalewa silnik. Jak sprawny krokowiec to odpalić auto na gaz je i trzymając obroty kręcić na parowniku aż będzie sam chodził. Jeżeli nie reaguje to parownik do regeneracji/ wymiany. Dolot sprawdzić czy szczelny i klapka antywybuchowa czy chodzi swobodnie. Filtr powietrza dać nowy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/#findComment-25836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość borzym1 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 nowy reduktor mam ,nowa sonde lambde,i wlożyłem nowy filtr powietrza, no i po wymianie filtra taka szopka, a pytanko ma czy tą śrubko przy filtrze gazu trzeba krecic, czy ma być zakręcona do końca , bo na forach zdania są podzielone   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/#findComment-25838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Nie widzę reduktora jeżeli chodzi o taka mały bypas to pól obrotu możesz wykręcić tu poradnik jak regenerować http://forum.samnaprawiam.com/regeneracja-parownika-lovato-vt3502.htm zobacz czy taki masz Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4554-lpg-golf-3/#findComment-25839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się