Gość morten Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Witam proszę o pomoc. miałem taki problem że auto w trakcie jazdy grzało w miarę dobrze a na postoju słabo i spadała temperatura tzn wskaznik opadał. wymieniłem termostat i jest dużo lepiej auto grzeje ale wskaźnik temperatury wogóle się nie podnosi. dodatkowo najpierw idzie duży obieg wody a potem mały. seat leon 1.4 16V + lpb   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 dodatkowo najpierw idzie duży obieg wody a potem mały Rozwiń to... dokąd idzie? Jesli po odpaleniu i 15 minutach górny wąż chłodnicy robi sie cieply to termostat jest do d... Nowy nie znaczy dobry. Warto tez sprawdzic sam wskaznik i czujnik temperatury na owy wskaznik.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Sprawdź czujnik temperatury, lubi się psuć - w tym roku wymieniałem już w 4 seatach i u siebie w pasku   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romi72 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 dodatkowo najpierw idzie duży obieg wody a potem mały Rozwiń to... dokąd idzie? Jesli po odpaleniu i 15 minutach górny wąż chłodnicy robi sie cieply to termostat jest do d... Nowy nie znaczy dobry. Warto tez sprawdzic sam wskaznik i czujnik temperatury na owy wskaznik. Dolny nie górny   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Nie mam pewności ale któreś silniki VW miały termostat "na dole", dziwne rozwiązanie swoją drogą.... ale tutaj chyba jest o góry i powinien najpierw grzać się górny wąż... z tego co pamiętam on jest w takiej plastikowej obudowie, a od dołu wchodzi czujnik na zegary.... tak czy inaczej jeśli po wymianie termostatu nadal masz problemy to: - najpierw porządnie odpowietrzyć układ - jeśli masz LPG spróbuj na próbę zasłonić czymś sam parownik od gazu tak aby wpadające przez przedni grill powietrze go nie wychładzało... (nie mówię o zasłanianiu chłodnicy - broń boże takich praktyk) ... Potem: - wyjąć termostat i sprawdzić go w garnku z gorącą wodą -> nowy termostat nie znaczy dobry... sam kiedyś 3 wymieniałem w ciągu jednego dnia ... od tamtego momentu trzymam się albo firmy Vernet albo Wahler. - ewentualnie wymienić czujnik który jest w obudowie termostatu (on odpowiada za wskazania na licznik)... przed wymianą lepiej sprawdzić jego rezystancję i porównać z danymi czyli ile powinien mieć ohm przy jakiej temperaturze w razie nie zgodności - wymienić na nowy, który lepiej od razu zmierzyć żeby nie było numerów - piszę o tym bo jest kilka firm np, Hans Pries Torpan, gdzie jest dużo przypadków że czujnik elektryczny fabrycznie w pudełku jest uwalony   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się